توسط حجت‌الاسلام کریمی صورت گرفت؛

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی و قربانی کردن ۱۳ رأس گوسفند برای نیازمندان

توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی و قربانی کردن ۱۳ رأس گوسفند برای نیازمندان
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۸ آبان ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در ایام کرونا بیان کرد: در ایام کرونا ۲۵۰ بسته‌ معیشتی توزیع و ۱۳ رأس گوسفند به ارزش ۲۸ میلیون تومان توسط خیرین خریداری شده و گوشت آن ها بین نیازمندان تقسیم شد.

حجت الاسلام فضل الله کریمی امام روستای دموچال بخش رودبنه از توابع شهرستان لاهیجان استان گیلان در گفت و گو خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، به فعالیت های صورت گرفته در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در این ایام ۲۵۰ بسته معیشتی و ۱۳ رأس گوسفند به ارزش ۲۸ میلیون توسط خیرین خریداری و ذبح شده و بین نیازمندان تقسیم شد .
حجت الاسلام کریمی از فعالیت های خود در زمینه ایجاد اشتغال در این روستا خبر داد و بیان کرد: زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع که مبلغ آن توسط اهالی تأمین شد، خریداری کردیم که با مسطح سازی آماده بهره برداری شد تا جوانان از این زمین بهرمند شوند.
حجت الاسلام کریمی بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات معیشتی و اقتصادی حاکم، عده ای از افراد روستا به خرید به صورت نسیه روی آورده اند؛ از این روبا کمک خیرین سراغ دفاتر حساب مغازه‌های سطح روستا رفتیم و حساب‌های دفتری مشتریان نیازمند و کم‌ برخوردار را با کمک خیرین تسویه کردیم. با کمک پایگاه بسیج نیز در زمینه خرید جهیزیه به ۷ زوج جوان کمک شد.
حجت الاسلام کریمی در زمینه حل اختلاف و رفع مشکلات اهالی روستا بیان کرد: با همراهی و همکاری هیئت امنای مسجد مشکل جوانی که با پدر خود دعوا کرده بود و محکوم به زندان و جریمه نقدی بود را حل و بین آنها صلح ایجاد کردیم.
حجت الاسلام کریمی به فعالیت‌های دیگر خود اشاره کرد و گفت: با کمک خیرین توانستیم چشمه ها را ساماندهی کنیم به طوری که اهالی روستا و همچنین دام هایشان از آن چشمه ها بهره برداری نمایند.
این شرکت کننده مهرواره اوج از طرح و برنامه های خود برای اوج دادن خدمت رسانی مساجد به تشکیل کمیته عمرانی اشاره و عنوان کرد: برای پیدا کردن مشاغل مورد نظر جوانان کمیته ای تشکیل داده‌ایم. تا به کمک این کمیته جوانان به مشاغل مورد نظر خود دست پیدا کنند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!