مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تبیین کرد؛

نقش اراده مردم در حفظ انقلاب

نقش اراده مردم در حفظ انقلاب
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۰ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام نبی زاده  با اشاره به مبارزات تمدنی گفت: باید اراده مردم در مقابل اراده دشمن قرار گیرد و به گونه ای عمل کنیم که مردم با اراده خود انقلاب را حفظ کنند. 

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست فصلی مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان خوزستان با حضور مدیرکل، مدیران ادارات شهرستان ها و معاونان فرهنگی این ادارات و راهیاران منطقه ای و استانی بنیاد هدایت برگزار شد.
در این نشست، حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، بر استفاده از فرصت ها به عنوان یک اهرم قوی در رسیدن به موفقیت تأکید کرد و اظهار داشت: انسان باید تلاش کند با استفاده درست از فرصتها و مسئولیت هایی که بر عهده دارد در نظام الهی بازنده نباشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی در ادامه تصریح کرد: در مبارزه تمدنی، باید اراده مردم مقابل اراده دشمن قرار گیرد. لذا ما در سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه داریم طوری عمل کنیم که مردم اراده کنند، انقلاب اسلامی بماند.
وی خاطرنشان کرد: رویکرد برگزاری این نشست، هم رویکرد مباحثه ای است و هم عملیاتی ، لذا در راستای فعالیت این قرارگاه ها به دنبال تمرکز بر مأموریت ها در ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان بوده ایم.


گفتنی است، در این نشست سه روزه گام های گذشته مهرواره اوج مورد بررسی قرار گرفت و برنامه ریزی برای انجام گام های پیش رو نیز به بحث گذاشته شد. افزایش پایگاه های فرهنگی، اجتماعی در استان خوزستان از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.
لازم به ذکر است نشست خصوصی با مدیران ادارات مناطق علوی، گفت و گو با راهیاران شهرستانی و نشست تخصصی شورای راهیاری با مدیرکل بخش دیگری از برنامه های این نشست بود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!