عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت مطرح کرد؛

حسن خلق؛ مهم‌ترین ابزار اثرگذاری و ارتباط با مردم

حسن خلق؛ مهم‌ترین ابزار اثرگذاری و ارتباط با مردم
مجتبی عظیمی
0
۲۰ آبان ۱۴۰۰

 خانم زادقاسمی خطاب به راهیاران شبکه شریکه الامام گفت: همسر امام در شئون مختلف می‌تواند اثر گذار باشد، ولی مهم ترین ابزار اثرگذاری حسن خلق و ارتباط با مردم است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، خانم زادقاسمی عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت در جلسه آنلاین راهیاران شبکه شریکه الامام که عصر امروز برگزار شد، راهیاران شهرستان‌ها را مهمترین مخاطب مستقیم راهیاران استانی اعلام کرد و گفت: با دو نوع راهیاری در تشکیل شبکه راهیاری شریکه الامام مواجه هستیم؛ که نوع اول راهیاری برای راهیاران و نوع دوم راهیاری برای بانوان شریکه الامام است.
وی افزود: مسیر و روش راهیاری در هر دو نوع آن مشترک است که باید با برقراری ارتباط صمیمانه با افراد، انگیزه را در آن‌ها بیدار و قدرت آن‌ها برای اثرگذار بودن را تبیین کرد.
زادقاسمی همچنین بیان کرد: همسر امام در شئون مختلف می‌تواند اثر گذار باشد، ولی مهم ترین ابزار اثرگذاری حسن خلق و ارتباط با مردم است.
او ادامه داد: همه می‌دانیم رسول اکرم(ص) وقتی مبعوث شدند، انسان کاملی بودند که مهمترین ابزار ایشان برای اثرگذاری و انتقال پیام الهی، حسن خلق و نفوذ کلامی بود که بین مردم داشتند.
عضو دفتر امور بانوان بنیاد هدایت با تأکید بر انگیزه سازی در بانوان شریکه الامام با تکیه بر برقراری ارتباط صمیمانه با آن‌ها گفت: بعد از شکل‌گیری این ارتباط، مهمترین چیزی که باید به بانوان شریکه الامام منتقل شود؛ باور قدرت اثرگذار بودن آنها است.
او اضافه کرد: گام بعدی، بعد از جذب افراد، توانمند سازی آنان است و یکی از مهمترین راه‌های توانمندسازی، استفاده از ابزار گعده می‌باشد.
زادقاسمی از عزم و اراده بانوان در تشکیل شبکه راهیاری ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: با اهتمام و اراده‌ای که بانوان در طی این مدت کوتاه از خود نشان داده‌اند، ان شاءلله به زودی به خانواده بزرگ و قدرتمندی در زمینه راهیاری تبدیل خواهیم شد.

در دیگر رسانه‌ها:

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!