فعالیت های امام جماعت مسجد امام صادق در یک نگاه 

فعالیت های امام جماعت مسجد امام صادق در یک نگاه 
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۲ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام قاضوی در مسجد امام صادق (ع) فعالیت های متنوعی را در دستور کار خود قرار داده و تلاش کرده است با کمک مردم و اهل مسجد نسبت به پیشگیری از کرونا، توزیع غذای گرم بین نیازمندان، اهدای بسته های معیشتی به خانواده های بی بضاعت  و دیگر اقدامات این چنینی اقدام کند. 

حجت الاسلام سید محسن قاضوی امام جماعت مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر فرخی از توابع شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته خود در ایام کرونا بیان کرد: با شروع کرونا به منظور کنترل بیماری معابر را ضدعفونی و نماز جماعت را با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز برپا کردیم.

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) ابراز داشت: برای پیشگیری از بیماری در ایام محرم و صفر غذای گرم به صورت بسته بندی و بیرون بر بین عزاداران حسینی توزیع شد.

این شرکت کننده مهرواره اوج ایجاد محیط مناسب در مساجد برای جذب نوجوانان و جوانان را ضروری دانست و اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید از دانش‌آموزانی که در نماز جماعت شرکت می‌کردند توسط خیرین تجلیل شد.

حجت الاسلام قاضوی از اجرای طرح همدلی با همکاری هیئت امنا و پایگاه بسیج در این شهر خبر داد و عنوان کرد: به کمک هیئت امنا و پایگاه بسیج افراد نیازمند را شناسایی و بسته های معیشتی را به دست آنها رساندیم که این بسته ها شامل اقلامی مانند برنج، رب، ماکارونی و غیره بود.

امام جماعت مسجد امام جعفر صادق(ع) از برنامه ها و جلسات صورت گرفته در طول هفته در این مسجد خبر داد و گفت: در طول هفته در مسجد، طرح میثاق با شهدا و طرح گفت و گو با خانواده ها برای حل مسائل و مشکلات خانواده ها را اجرا می‌کنیم.

این شرکت کننده مهرواره اوج از راه اندازی مجتمع تجاری امام صادق(ع) با هدف ایجاد اشتغال در این شهر خبر داد و گفت: با راه اندازی مجتمع تجاری امام صادق(ع) موفق به ایجاد شغل برای بانوان و آقایان شدیم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!