به همت حجت‌الاسلام شیروانی رقم خورد؛

نجات ۵۰ نفر از دام اعتیاد

نجات ۵۰ نفر از دام اعتیاد
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۵ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام شیروانی گفت: با توجه به اینکه جوانان زیادی در روستا با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند،با همکاری بسیج توانستیم معتادین را رصد کرده و آن ها را به کمپ ارجاع دهیم؛ در نتیجه تعداد قابل توجهی از افراد معتاد از دام اعتیاد نجات پیدا کرده اند.

حجت الاسلام جواد شیروانی امام جماعت مسجد امام حسین (ع) روستای سرجوئیه از توابع شهرستان رودان استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، با تشریح فعالیت‌های خود گفت: در زمینه اجتماعی به حل مشکلات مردم در موارد مختلف ازقبیل مشکلات آب و کشاورزی و مشکلات خانوادگی پرداخته و به پرونده های ارجاع شده به شورای حل اختلاف از طرف دادگاه رسیدگی کرده و موفق شدیم ۵ پرونده را حل و فصل کنیم.
وی به مشکل اعتیاد در روستا اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جوانان زیادی در دام اعتیاد هستند، باهمکاری بسیج توانستیم معتادین را رصد کرده و با برگزاری جلسات ماهیانه با همکاری پایگاه بسیج و دهیاری و حضور در منازل معتادین از آنها دعوت کنیم تابه کمپ های ترک اعتیاد رجوع کنند که تابه حال موفق شدیم ۵۰ نفر را از دام اعتیاد نجات دهیم .
حجت الاسلام شیروانی توزیع بسته های معیشتی را یادآور شد و بیان داشت :از طریق بنیاد برکت ،پایگاه بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) توانستیم بسته های معیشتی را بین نیازمندان توزیع کنیم.
وی در ادامه افزود: گروه جهادی فعال در مسجد خدماتی در راستای حمایت از محرومان داشته اند که از میان آن ها می توان به سرکشی از محرومین و فقرا ، خرید کیف و کفش، البسه و لوازم تحریر برای دانش آموزان نیازمند و خرید میوه اشاره کرد .
این شرکت کننده مهرواره اوج افزود: از دیگر فعالیت های گروه جهادی خدمات عمرانی است؛ با کمک این گروه توانسته ایم نسبت به تعمیرات و ساخت منازل نیازمندان اقدام کنیم.
وی در پایان از تصمیمات و برنامه‌های خود با محوریت مسجد خبر داد و بیان داشت: تصمیم داریم در آینده نزدیک کانونی در مسجد تشکیل دهیم که در زمینه های هنری و فرهنگی فعالیت کند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!