گزارشی از روزهای پایانی گام سوم «مهرواره اوج»؛

آموزش آفلاین امامان و فعالان مهرواره اوج در سامانه «مبشران»

آموزش آفلاین امامان و فعالان مهرواره اوج در سامانه «مبشران»
حسین فلاح مراد
1
۲۷ آبان ۱۴۰۰

دبیر مهرواره اوج با بیان اینکه آموزش مجازی و تبلیغ در میدان با هدف توانمندسازی امامان محله و مدیران اداره کل شهرستان‌ها در حال برگزاری است، گفت: محتواهای آموزشی لازم برای این عزیزان در قالب فایل پاورپوینت، جزوه آموزشی، فیلم و کتاب آنلاین بر روی سامانه «مبشران» به صورت آفلاین قرار گرفته است.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمد پشم‌فروش، دبیرمهرواره‌ اوج در گفت‌وگویی اظهار داشت: «نشست آموزش مجازی و تبلیغ در میدان» مرحله دوم گام سوم «مهرواره اوج» از تاریخ ۱۸ الی ۲۸ آبان ماه برگزار می‌شود، مرحله اول این گام «نشست شهید بیاضی زاده» بود که با موفقیت در سراسر کشور برگزار شد.

دبیر «مهرواره اوج» تصریح کرد: در این نشست مجازی، مدیران اداره کل شهرستان‌ها مفاهیم تدریس‌شده را فرا می‌گیرند و بعد این مفاهیم را به امامان جماعات مساجد شهرستان خود می‌آموزند.

حجت‌الاسلام پشم‌فروش تصریح کرد: عناوین و مفاهیم مطرح شده در این نشست «گعده داری و تشکیل شبکه‌های امامت مردمی»، «حل مسئله و ظرفیت‌سنجی و مسئله‌یابی در محلات»، «پروتکل‌های تجربه نگاری از امامان مساجد و فعالیت‌های شاخص آن‌ها در شهرها»، «راهیاری و مشاوره امامان» است که در قالب فایل پاورپوینت، جزوه آموزشی، فیلم و کتاب آنلاین بر روی سامانه مبشران به آدرس mobasheran.org به صورت آفلاین قرار گرفته است، شرکت کنندگان می‌توانند با مدیریت زمان خود اقدام به استفاده از این محتواهای آموزشی کنند.

وی اظهار داشت: اساتید این دوره آنلاین حجج الاسلام سید ناصر میر محمدیان، امید محلاتی، رضا غلامی، مهدی موحد و مهندس حسن قاسمی هستند.

دبیر«مهرواره اوج» خاطرنشان کرد: در پایان این نشست مجازی، آزمون مفهوم‌شناسی از شرکت‌کنندگان با هدف بررسی کیفیت آموزش‌های ارائه شده گرفته می‌شود.

گفتنی است، «مهرواره اوج» ۸ گام دارد که گام نخست این مهرواره لبیک‌گویی به فرمان رهبری (امضای الکترونیکی)، گام دوم ارزیابی مساجد و راهیاران شهرستانی بود، گام سوم توانمندسازی شبکه راهیاری با ابزارها، تولید علم و احصای ظرفیت‌ها است، گام چهارم برگزاری نشست‌های هفتگی شبکه امامت در شهرهای مختلف است.

گام پنجم طرح، حل کردن مسائل و مشکلات مردم توسط مساجد و همچنین ارائه تجربیات آنان به دیگران، گام ششم ارزیابی فعالیت امامان و گام هفتم تحریم امامان شاخص در سطح شهرستان، استان و کشور به صورت معنوی و در نهایت نیز گام هشتم ارزیابی فعالیت‌ها و تجربه‌نگاری خواهد بود.

در دیگر رسانه‌ها:

وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

خبرگزاری مهر

بحث و تبادل نظر
    موسسه قرآنی سیف الحسین‌ع شهرستان‌سیمرغ
    نوامبر 20, 2021

    سلام بسیارعالی انشاالله من هم درمهرواره محله همدل در استان مازندران‌ تلاش وافر دارم

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!