توسط امام روستای غینر صورت گرفت؛

حمایت مستمر از ۱۰۰ خانواده نیازمند و پیگیری اشتغال ۳۰۰ نفر

حمایت مستمر از ۱۰۰ خانواده نیازمند و پیگیری اشتغال ۳۰۰ نفر
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۷ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام امیری با تأسیس مرکز نیکوکاری بیش از  ۱۰۰ خانواده نیازمند روستا را مورد حمایت قرار داده و مقدمات اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است.

حجت الاسلام محمد رسول امیری امام روستای غینر شهرستان شازند در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، در تشریح فعالیت های خود گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به تأسیس مرکز نیکوکاری در مسجد کردیم و بیش از ۱۰۰ خانوار تحت پوشش حمایتی مرکز نیکوکاری مسجد قرار دارند.


امام روستای غینر با اشاره به فعالیت های حمایتی صورت گرفته در ایام کرونا افزود: بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان تهیه و توزیع شد و برای ۳ دانش آموز بی بضاعت نیز گوشی و تبلت برای ادامه تحصیل خریداری شد.
تهیه و تأمین جهیزیه برای ۱۵ نفر از نوعروسان نیازمند از طریق خیرین و نهادهای مختلف یکی از دیگر اقدامات خیرخواهانه این امام جماعت و همسر او است.
حجت الاسلام امیری که خود صلح یار دادگستری و مشاوره خانواده است و بخش زیادی از وقت خود را برای حل وفصل مشکلات و اختلافات می کند ابراز داشت: در هرماه ۲ جلسه مشاوره خانواده برگزار می کنیم. همچنین جلسات مشاوره تحصیلی و پیشگیری از طلاق و اعتیاد نیز داریم. علاوه بر این در ادارات و موسسات مختلف نیز آموزش و تدریس مشاوره داریم.
این امام روستا در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان روستا بیان داشت: با توجه به اینکه بیش از ۹۰% درصد مردم روستا با کشت لوبیا اشتغال دارند از رئیس کمیته امداد دعوت کردیم و طبق رایزنی های انجام شده مقرر شد دستگاه های بسته بندی لوبیا خریداری و با این کار برای ۳۰۰ نفر ایجاد اشتغال شود؛ با بسته بندی محصولات سود بیشتری نصیب کشاورزان شود. علاوه بر این بیش از ۵۰ نفر نیز برای دریافت وام اشتغالزایی به کمیته امداد معرفی کرده ایم.
وی گفت: برگزاری کلاس های مختلف در مسجد از جمله برنامه های فرهنگی ما است. همچنین با کمک مردم ایزوگام مسجد و خانه عالم نیز صورت گرفته است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!