از سوی معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان اعلام شد:

فراخوان جذب امام پایگاه فرهنگی و اجتماعی در اصفهان

فراخوان جذب امام پایگاه فرهنگی و اجتماعی در اصفهان
مجتبی عظیمی
0
۲۷ آبان ۱۴۰۰

حجت الاسلام کیانی از اعلام فراخوان جذب مبلغین برای امام پایگاه فرهنگی و اجتماعی استان اصفهان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان خبر داد.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام حسین کیانی اظهار کرد: با عنایت به نقش موثر روحانیت در صیانت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان بر اساس توافقات سازمان با وزارت کشور اقدام به اجرای طرح تحول اجتماعی در مناطق حاشیه نشین شهری نموده است.
وی تصریح کرد: چرا که از نگاه سازمان، محرومان و مستضعفان، که ولی نعمتان انقلاب اسلامی به شمار می روند، یک فرصت عظیم انگاشته می شوند؛ نه تهدیدی بزرگ؛ بنابراین انتظار می رود، امام پایگاه فرهنگی و اجتماعی بر اساس کار تشکیلاتی، مدیریت فرهنگی، روحیه جهادی و… در صدد استخراج گنجینه ها و ظرفیت های انسانی محرومان بوده و از این استعداد نهفته در راستای اعتلای محلات حاشیه نشین و آسیب پذیر استفاده نماید.
معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان متذکر شد: در این راستا شایسته است همه ادارات تابعه نسبت به معرفی مبلغین توانمندِ واجد شرایط از درگاه https://b۲n.ir/y۳۴۳۸۵ اقدام نمایند.
وی در توضیح شرایط و ضوابط ثبت نام مبلغین، جهت آگاهی و اطلاع رسانی در مجامع حوزوی و تبلیغی عنوان کرد: محلات حاشیه نشین مشمول طرح (محلات هدف) شامل فولادشهر منطقه مسکن مهر، اصفهان منطقه جلوان وحصه، شهرضا منطقه شهرک طالقانی، فلاورجان منطقه مهرنجان، نجف آباد منطقه یزدانشهر و خمینی شهرمنطقه جوی آباد می باشد.
حجت الاسلام کیانی افزود: مبلغین باید دارای شرایط اولیه تأهل، ملبس دائم، حداکثر سن ۴۰ سال، دارای مدرک سطح دو و استقرار با خانواده در محل باشند.
وی در تشریح توانمندی و مهارت های لازم مبلغین جهت ثبت نام گفت: روابط اجتماعی بالا، روحیه رهبری و مدیریت فرهنگی، روحیه کار جهادی و پشتکار، آشنایی با شیوه های نوین تبلیغ، توان تحلیل مسائل فرهنگی و اجتماعی، توان کادرسازی و سازماندهی، توان تدبیر در امور اقتصادی و اشتغال در محله، توان تحلیل مسائل فرهنگی و اجتماعی و قدرت خلاقیت در شیوه های تبلیغ نوین داشته باشد.
معاون فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در بیان مزایا و امتیازات عنوان کرد: پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن، برخورداری از مشاوره و خدمات مرکز یارا، پرداخت کمک هزینه فرهنگی، صدور گواهی اشتغال به تبلیغ، پرداخت حق الزحمه ماهیانه، عقد تفاهمنامه سه ساله از آن جمله است.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!