نشست آموزشی توانمندسازی شبکه امامت استان بوشهر برگزار شد

نشست آموزشی توانمندسازی شبکه امامت استان بوشهر برگزار شد
مجتبی عظیمی
0
۲۷ آبان ۱۴۰۰

با هدف تقویت شبکه امامت در حل مسائل نشست آموزشی توانمندسازی شبکه امامت استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست آموزشی توانمندسازی شبکه امامت استان بوشهر عصر چهارشنبه با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، اعضا شورای تبلیغ استان بوشهر و شبکه امامت در مسجد صاحب الزمان عجل الله فرجه روستای احشام قائد شهرستان دشتی برگزار شد.
در بخشی از این نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر توانمندسازی شبکه امامت در جهت حل مسائل و مشکلات محلات و روستاها را از اهداف مهم برگزاری این نشست آموزشی عنوان کرد.


حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری افزود: در این نشست آموزشی، اساتید دوره، فرایند حل مسئله با مدل علمی طراحی شده توسط بنیاد هدایت را برای شبکه امامت استان تبیین می‌کنند.
حجت‌الاسلام علی زاهددوست، امام جمعه خورموج در بخش دیگری از این نشست ضمن خیر مقدم به مجاهدان عرصه جهاد تبیین استان، یکی از وظایف روحانیون و شبکه تبلیغ در روستاها و شهرها را تبیین، مطالبه‌گری و خدمت به مردم عنوان کرد.
در بخش دیگری از این نشست به اجرای گعده‌ها از سوی شورای تبلیغ استان مورد داوری قرار گرفتند و به برگزیدگان هدایایی اهدا شد.
همچنین خدام اعزامی حرم حضرت معصومه به مناسبت سالروز وفات آن حضرت در جمع روحانیون حضور یافتند.

در دیگر رسانه ها:
خبرگزاری مهر

خبرگزاری ایکنا

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!