کاری زیبا از امام محله کوی انقلاب به مناسبت هفته بسیج/ وقتی که بسیجی توسعه معنایی و مصداقی پیدا می کند

کاری زیبا از امام محله کوی انقلاب به مناسبت هفته بسیج/ وقتی که بسیجی توسعه معنایی و مصداقی پیدا می کند
مجتبی عظیمی
0
۰۳ آذر ۱۴۰۰

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از کسبه خوشنام و با انصاف گرگانی که با ارائه جنس با کیفیت و شرکت در کمک های مومنانه در ایام کرونا به مردم خدمت رسانی کردند تقدیر شد.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان، مسئول پایگاه فرهنگی و امام محله کوی انقلاب به همراه جمعی از کارکنان نیروی انتظامی با حضور در فروشگاه های کسبه خوشنام محله کوی انقلاب گرگان از آن ها تجلیل کردند.
امام محله کوی انقلاب گرگان در گفت و گویی اظهار کرد: در این طرح از کسبه با انصاف، کسانی که از فروشنده های محجبه در فروشگاه خود استفاده می کنند، کاسبانی که با شرکت در کمک های مومنانه در ایام کرونا به نیازمندان یاری می رسانند و کسانی که به هر نحو ممکن تلاش می کنند به مردم کمک کنند، تقدیر شد.
حجت الاسلام علی اکبر محیطی ادامه داد: به عنوان مثال از یک مغازه بزرگ آجیل فروشی که بیش از ۲۰ نفر از افراد کم بضاعت مالی را در قسمت های مختلف فروشگاه خود، از قسمت بسته بندی کالا تا فروشنده استخدام کرده است و تمام تلاش خود را جهت یاری رساندن به محرومین به کار می گیرد، تقدیر شد.
وی اضافه کرد: به فروشگاه کاسبانی که با خوشرویی و فروش قسطی بدون آنکه قیمت ها را افزایش دهند، رفتیم و از کار خیرشان تشکر کردیم زیرا کمک حال مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند.

در دیگر رسانه ها:

خبرگزاری مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!