مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

همسران امامان زندگی خود را وقف کمک رسانی به مردم کرده‌اند

همسران امامان زندگی خود را وقف کمک رسانی به مردم کرده‌اند
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۸ آذر ۱۴۰۰

 مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به سختی‌های بسیاری که همسران امامان در مسیر همراهی با همسرشان متحمل می‌شوند، گفت: این افراد زندگی خود را وقف کمک رسانی به خلق خدا کرده‌اند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام عباس گرزین بعدازظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی شریکه الامام که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: همسران طلاب مصداق واقعی سربازان گمنام امام مان (عج) هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اگر چه در ظاهر امر ممکن است همسران طلاب در بسیاری از مجالس حضور فیزیکی نداشته باشند ولی حضور و سایه آنها همیشه و همه جا بوده و احساس می شود.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تأثیر بانوان در جامعه به مراتب پر رنگ تر و اثر گذارتر از مردان است.

گرزین همسران روحانی را مصداق کسانی دانست که به گفته امیرالمؤمنین(ع) در زمین گمنام و در آسمان ها مشهور هستند و افزود: همسران طلبه همواره در شرایط سخت همراهی خود را با همسرانشان در دفاع از انقلاب و اسلام به نمایش گذاشتند، در این راه متحمل سختی های زیادی شدند و زندگی خود را وقف کمک رسانی به خلق خدا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: جبهه حق همواره در طول تاریخ از زمان پیامبر گرامی اسلام تا کنون مظلوم بوده و خوشا به حال کسانی که این مظلومیت را درک کرده و با ایثارگری خود در دفاع از حق بر می آیند.

وی در پایان همسر حاج قاسم را نمونه کامل یک زن همراه و اثر گذار معرفی کرد و اضافه کرد: درود خداوند بر همسر حاج قاسم سلیمانی و که با تحمل سختی های زیاد ۶۳ سال همسر خود را در تمام میادین سخت همراهی کرد و شرایطی را فراهم کرد تا سردار بتواند به بهترین شکل ممکن به اسلام و امام زمان خود خدمت کند.

در دیگر رسانه ها ببینید:

خبرگزار مهر

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!