فعالیت فرهنگی امام محله فاطمیه مشگین شهر ویژه نوجوانان و جوانان

فعالیت فرهنگی امام محله فاطمیه مشگین شهر ویژه نوجوانان و جوانان
مجتبی عظیمی
0
۲۲ آذر ۱۴۰۰

امام محله مسجد فاطمیه مشگین شهر با اجرای فعالیت های فرهنگی ویژه نوجوانان و جوانان به بصیرت دهی و روشنگری می پردازد.
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمد تقی نصیری در جلسه اخلاق ویژه اهالی محله فاطمیه مشگین شهر در سخنانی به اهمیت مواسات و همدلی در رفع مشکل مشکلات مردم اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در آیه ۱۰ سوره حجرات می فرماید «انما المومنون اخوه»، در واقع وقتی شما در یک محیط امن و آرامش درونی در ارتباط با خدا به سر می برید این مسأله مرهون این امر است که انسان های مومن در جامعه مانند برادر و در حکم یک بنیان مرصوص هستند بنیانی که هیچ گاه شکست و جدایی نخواهد داشت.
وی جوانان و نوجوانان را به تلاش در راستای ارتقای معرفت دینی و اخلاق اسلامی فراخواند و افزود: اسلام، به‌عنوان مکتبی جامع، برای رشد و شکوفایی نسل جوان، اهمیت فوق العاده ای قائل است. به همین جهت با ارائه برنامه های راه گشا، تمهیدات لازم را برای تحقّق آن فراهم کرده و دوران جوانی را حساس ترین و طوفانی ترین فراز راه زندگی نامیده است.
امام محله فاطمیه مشگین شهر از متولیان امور فرهنگی و هیئت امنای مساجد خواست در راستای توسعه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی جوانان، همکاری لازم را با این قشر فعال و پویا داشته و امکانات و زمینه های لازم را برای حضور بیشتر جوانان در عرصه مختلف فراهم کنند.
حجت‌الاسلام نصیری با تقدیر از خیرین محله در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و مردم مناطق محروم این شهرستان، بر ضرورت تشکیل صندوق حمایتی و نیز کارگاه های کوچک در راستای اشتغال زایی در محلات تاکید کرد.

در دیگر رسانه ها ببینید:
وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!