با حضور امامان فعال در امور خیریه برگزار شد؛

نشست نگاهی نو به فعالیت‌های خیرخواهانه

نشست نگاهی نو به فعالیت‌های خیرخواهانه
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۵ آذر ۱۴۰۰

نشست نگاهی نو به فعالیت های خیرخواهانه با حضور امامان موفق در امور خیریه در بنیاد هدایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست نگاهی نو به فعالیت های خیرخواهانه با ارائه محمد طاهرنژاد مدیر آکادمی خیر ایران و مجید ولی محمدی بنیانگذار و مدیرعامل استارت آپ ویکی نیکی و حضور امامان موفق استان های مختلف در امور خیریه در بنیاد هدایت برگزار شد.
محمد طاهرنژاد شیوه های جذب کمک های مردمی را مهم دانست و اظهار داشت: مردم وقتی می خواهند کمک خیریه خواهانه ای داشته باشند، مؤسسه ای را انتخاب می کنند که شناخته شده باشد. ما به اعتماد و اعتبار نیازداریم تا بتوانیم این کمک ها را جذب کنیم؛ بنابراین باید نسبت به شیوه های به گرفته شده از سوی مؤسات خیریه بزرگ حساس باشیم.
مدیر آکادمی خیر ایران مطالعه روندها در امور خیرخواهانه بسیار مهم است؛ روزگاری جمع آوری کمک های خیرخواهانه از منابع نهادهای حاکمیتی یا حاجی بازاری هایی که پول دار بودند جمع آوری می شد، اما اکنون این روند تغییر پیدا کرده است و امروز کمک هایی با مبالغ کم از سوی مردم مورد توجه قرار گرفته است.
در ادامه این نشست ولی محمدی بنیانگذار استارت آپ ویکی نیکی با اشاره به فعالیت ضعیف شرکت های استارت آپی گفت: نیاز است تا در زمینه جامعه ای که قرار است به عنوان گروه هدف از ما خدمات دریافت کنند اطلاعات جامعی داشته باشیم و نیازهای آن ها را بشناسیم.
وی اهمیت استفاده از استارت آپ ها را یادآور شد و ادامه داد: مبالغی که در مؤسسات خیریه جهانی در حال حاضر با استفاده از استارت آپ ها جذب می شود بسیار بالا است و این را باور کنیم که همین مبالغ در چند سال آینده در کشور ما نیز محقق خواهد شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!