مشارکت ۵۰ امام محله خوزستانی در برگزاری دوره مطالعاتی کتب شهید مطهری

مشارکت ۵۰ امام محله خوزستانی در برگزاری دوره مطالعاتی کتب شهید مطهری
حسین فلاح مراد
0
۰۷ دی ۱۴۰۰

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به حضور فعال ۵۰ امام محله این استان در برگزاری دوره مطالعاتی کتب شهید مطهری، گفت: یش از ۳۰۰ نفر از کادر مساجد و فعالان فرهنگی در این طرح مشارکت دارند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت،«حجت‌الاسلام کسایی» در گفت‌وگویی، از برگزاری دومین مرحله مسابقات کتابخوانی ویژه فعالان فرهنگی استان خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی فعالان فرهنگی با بیانات مقام معظم رهبری است.

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: این مسابقات با محوریت چهار عنوان کتاب و در چهار مرحله اجرا می‌شود که اولین مرحله آن با محوریت کتاب «دغدغه‌های فرهنگی» برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول بیش از ۱۳۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند که در مجموع مبلغی بالغ بر ۸۰ میلیون ریال به عنوان هدیه به ۶۰ نفر از ایشان اهدا شد اضافه کرد: مرحله دوم این مسابقات با محوریت کتاب «به توان تشکیلات» از ۱۵ لغایت ۳۰ دی ماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کسایی خاطر نشان کرد: دو دوره آینده این دوره از مسابقات با محوریت کتاب‌های «دکل» و «کار فرهنگی باید جریان ساز باشد» اجرا می‌شود.

وی همچنین از برگزاری دوره مطالعاتی کتب شهید مطهری با حضور ۵۰ مسجد طرح امام محله در استان خوزستان و بیش از ۳۰۰ نفر از کادر مساجد و فعالان فرهنگی خبر داد و ابراز کرد: این دوره با محوریت کتب شهید مطهری برگزار می‌شود که در مرحله اول ۲۳۰ شرکت‌کننده، کتاب‌های «آزادی انسان»، «آزادگی بندگی» و «خدا در زندگی انسان» را می‌گذرانند.

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان اذعان کرد: در مرحله دوم نیز ۷۰ شرکت‌کننده خواهیم داشت که این تعداد در سال گذشته مرحله اول را سپری کرده‌اند و در این مرحله چهار کتاب «سیره شناسی اهل بیت معصومین علیهم السلام» را مورد مطالعه قرار خواهند داد.

وی یاد آور شد: در پایان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، گواهی حضور در دوره برای کلیه شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!