حجت الاسلام افتخاری تأکید کرد؛

شناخت صحیح از مکتب حاج قاسم؛ مهمترین هدف عملیات شهید سلیمانی

شناخت صحیح از مکتب حاج قاسم؛ مهمترین هدف عملیات شهید سلیمانی
حسین فلاح مراد
0
۱۳ دی ۱۴۰۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد گفت: نشست های متعددی را با نهادها و مجموعه های مردمی با هدف تبیین گفتمان حاج قاسم برگزار کردیم. مهمترین هدف ما در عملیات شهید سلیمانی ارائه شناخت صحیح از مکتب شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام سید رضا افتخاری مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، ضمن اشاره به مراسمات بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: یادواره های متعدی در سراسر استان به منظور گرامی داشت این شهید عزیز در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: علاوه بر برگزاری مراسم بزرگی در مصلای یاسوج مساجد استان نیز برنامه های متعددی را با هدف بزرگداشت سردار سلیمانی ترتیب داده اند. جمع آوری کمک های مؤمنانه، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی موکب ها و نظایر آن بخشی از برنامه های مسجد را تشکیل می دهد.

وی عنوان کرد: علاوه بر برگزاری مراسمات متعدد در فضای حقیقی از فضای مجازی نیز غافل نبوده ایم و تلاش کرده ایم تا از این فضای برای بزرگداشت حاج قاسم بهره ببریم.

حجت الاسلام افتخاری ضمن اشاره به اهداف شکل گیری عملیات شهید سلیمانی تصریح کرد: نشست های بصیرتی مختلفی با هدف معرفی شخصیت حاج قاسم در این مدت شکل گرفته است. از این رو  مهمترین هدف از شکل گیری این عملیات شناخت و معرفت صحیح نسبت به مکتب حاج قاسم بود، تا جنبه های مختلف این مکتب تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویر احمد گفت: برگزاری نشست ها و جلسات مشترک با ادارات، نهادها و هیئات و گروه های مردمی با هدف گفتمان سازی و تبیین گفتمان حاج قاسم بخش دیگری از برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجرای عملیات شهید سلیمانی بود.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!