معاون راهبری بنیاد هدایت مطرح کرد؛

لزوم نگاه کلان به موضوع خدمات مورد نیاز امامان

لزوم نگاه کلان به موضوع خدمات مورد نیاز امامان
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۳ دی ۱۴۰۰

حجت الاسلام محلاتی گفت: باید به موضوع ارائه خدمات به امامان به صورت کلان تری بپردازیم. بسیاری از امامان ما که در قالب امام محله فعالیت می کنند ارتباط مالی با بنیاد هدایت ندارند و باید خدمات ارائه شده به آن ها فراتر از مسائل مالی باشد تا این ارتباط شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست هم ‌اندیشی با موضوع ارائه خدمات به امامان با حضور ‌حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان، راهیاران و سایر همسنگران امروز در محل بنیاد هدایت در قم برگزار شد.
حجت الاسلام امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت در این نشست با اشاره به گستردگی ‌شبکه امامت ‌گفت: در کشور بیش از ۵۰ هزار مسجد داریم که در حدود ۳۵ هزار مورد از ‌آن ها فعال هستند؛ بنابراین ‌با وجود این تعداد باید نگاه کلان تری به موضوع امامت و خدمات قابل ارائه به امام داشته باشیم‌.
معاون راهبری بنیاد هدایت افزود: بسیاری از امامان که در قالب امام ‌محله فعالیت می کنند، ارتباط مالی با بنیاد هدایت ندارند، بنابراین باید این ارتباطات در قالب ارائه خدماتی غیر از خدمات مالی به او از جانب بنیاد هدایت صورت بگیرید.
در ادامه این نشست، دیگر حضار به ‌ارائه ایده ها و نظرات خود پرداختند و مسائلی نظیر خانه عالم، مهارت های ارتباطی، ارائه محتوا و نظایر آن از جمله خدمات قابل ارائه به امامان بود که از سوی آنها مطرح شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!