حجت الاسلام رئیسی مطرح کرد؛

گزارشی از اجرای عملیات شهید سلیمانی در ایلام/ نام نویسی ۲۲۰ گروه نمایشی در جشنواره «آیین سرو»

گزارشی از اجرای عملیات شهید سلیمانی در ایلام/ نام نویسی ۲۲۰ گروه نمایشی در جشنواره «آیین سرو»
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۳ دی ۱۴۰۰

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن تشریح برنامه‌های این استان در عملیات شهید سلیمانی، گفت: یکی از برنامه‌های شاخص ما برگزاری جشنواره تئاتر «آیین سرو» است که تاکنون ۲۲۰ گروه نمایشی در آن نام‎نویسی کرده اند. 
حجت الاسلام منوچهر رئیسی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، ضمن ارائه گزارشی از اجرای عملیات شهید سلیمانی در این استان اظهار داشت: با آغاز عملیات شهید سلیمانی ما در هرشهرستان یک اتاق عملیات تشکیل دادیم که در مجموع ۱۱ اتاق عملیات شکل گرفت و هر اتاق پیشنهادات خود را برای اجرای طرح ارائه داد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی ایلام بیان داشت: هدف تشکیل اتاق های عملیات این بود که کار به شکل مردمی پیش برود و برای این منظور از ظرفیت نخبگان دغدغه مند و علاقمند به تفکر حاج قاسم استفاده شود.
وی افزود: کار اتاق های عملیات تصویب برنامه های متعددی را به همراه داشت که ۲۰ برنامه آن بسیار شاخص است. یکی از این برنامه ها جشنواره تئاتر «آیین سرو» بود.
حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: ۲۲۰ گروه نمایش از مقاطع متوسطه اول و دوم در این جشنواره ثبت نام کردند که در حال آموزش هستند که مسابقات نهایی بین آن ها در بهمن ها برگزار می شود.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: یکی از اقدامات دیگری که در قالب عملیات شهید سلیمانی صورت گرفت، برگزاری همایش محتوایی با سه موضوع جمعیت، تبلیغ گفتمان ساز و سبک زندگی بود و این همایش با حضور حجت الاسلام حریزاوی انجام شد.
وی با اشاره موضوع راویان مکتب حاج قاسم ابراز داشت: اعزام مبلغین برای آموزش روایتگری مکتب حاج قاسم از دیگر برنامه ها بود. سهمیه استان ایلام برای اعزام راویان به کرمان ۲۰ نفر که با رایزنی های صورت گرفته به ۲۷ نفر افزایش یافت.
حجت الاسلام رئیسی نقش شبکه امامت در اجرای عملیات شهید سلیمانی را بسیار مهم ارزیابی کردو افزود: محوریت تمام برنامه های این عملیات امام و مسجد است و تاکنون ۲۰۰ مسجد در این عملیات فعالیت می کنند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!