با حضور مدیران کل تبلیغات اسلامی، معاونان فرهنگی و راهیاران شهرستانی؛

دوره هم اندیشی «کوثر هدایت سلام الله علیها» در مشهد برگزار می‌شود

دوره هم اندیشی «کوثر هدایت سلام الله علیها» در مشهد برگزار می‌شود
حسین فلاح مراد
1
۱۳ دی ۱۴۰۰

دوره هم‌اندیشی «کوثر هدایت سلام الله علیها» با هدف هم‌عهدی جمعی به منظور تعالی شبکه امامت و مساجد و همچنین تکریم مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، معاونان فرهنگی آنها و راهیاران شهرستانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، دوره هم‌اندیشی مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، معاونان فرهنگی آنها، راهیاران شهرستانی و برخی از نیروهای مجموعه بنیاد هدایت با عنوان «کوثر هدایت سلام الله علیها» ابتدای بهمن ماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

زیارت جمعی و بهره مندی از معنویت حرم رضوی برای ادامه مسیر تعالی شبکه امامت، تکریم مدیران کل سازمان تبلیغات اسلامی، معاونان فرهنگی آنها، راهیاران شهرستانی، از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

فعال سازی و ارتقای شبکه شریکه الامام، ارائه الگوی کامل جامعه پردازی مسجد محور و نقش بنیاد هدایت در آن، ارتقای دانش و مهارت حل مسئله در شبکه راهیاری، ارتقای دانش و مهارت راهیاری راهیاران شهرستانی، ترمیم نگاه راهیاران به مدل زن تراز انقلاب اسلامی و هم عهدی جمعی به منظور تعالی شبکه امامت و مساجد، اهداف مهم دیگری است که بنیاد هدایت در برگزاری این دوره دنبال می‌کند.

گفتنی است، این دوره حسن ختامی بر مهرواره اوج است که از ۳۱ مرداد ماه آغاز شد؛ در این مهرواره به همت عزیزانی که در این دوره حضور دارند بیش از ۲۲ هزار نفر از ائمه جماعت سراسر کشور به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر به اوج رساندن خدمت رسانی مسجد محور، لبیک گفتند و تلاش داشتند که مسئله‌های مردم را به صورت هدفمند، اولویت‌بندی شده و با پای کار آوردن اهالی محله خود، حل کنند.

در دیگر رسانه ها ببینید:

خبرگزاری مهر

بحث و تبادل نظر
    حسینعلی فعّالی
    ژانویه 8, 2022

    با پیگیری های صورت گرفته مستمر ۹۵ درصد از ائمه جماعات شهرستان نکا در مهر واره اوج ثبت نام کردند

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!