معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر ارائه کرد؛

گزارشی از اجرای عملیات شهید سلیمانی در بوشهر

گزارشی از اجرای عملیات شهید سلیمانی در بوشهر
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۴ دی ۱۴۰۰

حجت الاسلام قادری با بیان اینکه نقطه اوج عملیات شهید سلیمانی اقدامات شبکه امامت است گفت: قریب به از ظرفیت های مردمی و نهادی برای اجرای این عملیات کمک گرفته ایم و و ۲۰۰ مسجد در اجرای این طرح فعال مشارکت دارند.

حجت الاسلام محمد قادری معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، ظرفیت موجود برای اجرای عملیات شهید سلیمانی را یادآور شد و گفت: در قالب این طرح تلاش کردیم تا هم از ظرفیت ادارات و ارگان ها و هم از ظرفیت مردمی بهره ببریم.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اهمیت نقش شبکه امامت در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: نقطه اوج این اقدامات، اقداماتی است که توسط شبکه امامت صورت می گیرد. در استان شبکه امامت اعم از مبلغین مستقر، آزاد و امامان قرارگاه پیشرفت و آبادانی ذیل یک مدیریت و رهبری واحد به فعالیت می پردازند.
وی افزود: در قالب این عملیات در استان بوشهر ۲۷ برنامه در ۱۶ محور با توجه به زیست بوم استان طراحی شده و در حال پیشرفت است. برنامه های خاصی هم برای شبکه امامت به طور ویژه طراحی شده است.
حجت الاسلام فعالیت مساجد را در عملیات شهید سلیمانی یادآور شد و گفت: ۱۱۰ مسجد زیر پوشش شبکه امامت برنامه های عملیات شهید سلیمانی را پیش می برند و اگر بقیه مساجد فعال در اجرای عملیات را اضافه کنیم این عدد به ۲۰۰ مسجد می رسد.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: به دنبال این هستیم با اجرای این عملیات سطح کنشگری شبکه امامت را افزایش دهیم تا امامان بتوانند متناسب با زیست بوم خود اثرگذاری خوبی در محیط تبلیغی خود داشته باشند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!