مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد؛

تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در مراسمات بزرگداشت شهید سلیمانی

تکیه بر ظرفیت‌های مردمی در مراسمات بزرگداشت شهید سلیمانی
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۴ دی ۱۴۰۰

حجت الاسلام رفیعی گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی مردمی بود و باید مردمی بماند. از این رو تلاش کردیم تا از ظرفیت مردمی در مراسمات بزرگداشت ایشان استفاده کنیم.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام حمید رفیعی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت و گویی، ضمن تشریح عملیات شهید سلیمانی اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی مردمی بود و مردمی باید بماند. بر همین اساس از حدود سه ماه گذشته عملیات مردم محور شهید سلیمانی را آغاز کردیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: رویکرد ما در این عملیات این بود که مقدمات و تمهیدات لازم را برای فعال سازی شبکه مردمی را در میدان فراهم کنیم. یکی از کارهایی که سازمان تبلیغات آن را طراحی کرد تربیت راویان مکتب حاج قاسم بود که در این میان از استان خراسان شمالی ۲۵ نفر در نشست کشوری که به همین منظور برگزار شد حضور یافتند.
وی خاطرنشان کرد: افراد اعزامی پس از بازگشت درصدد برگزاری جلسات روایتگری بودند. در استان با ارتباطی که مؤسسات مردم نهاد و هیئات، مساجد و خانه های قرآنی داشتیم به دنبال احیای ظرفیت ها بودیم.
حجت الاسلام رفیعی عنوان کرد: با توجه به اینکه ۵ مناسبت را در ایام ۹ تا ۱۹ دیماه از قبیل یوم الله نهم دی، شهادت حاج قاسم و اولین سالگرد علامه مصباح و دیگر مناسبت ها را داریم همه مساجد ما هرشب تا یک روز بعد از شهادت برنامه های متنوعی را نظیر شب خاطره را دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به فعالیت شبکه امامت در قالب طرح شهید سلیمانی ابراز داشت: از دو ماه پیش گعده هایی را با حضور راهیار استان و راهیاران شهرستانی و امامان تشکیل دادیم و شاهدیم که امامان در اجرای عملیات حاج قاسم و امور مرتبط با مسجد و محله خود فعالیت می کنند.
وی فعالیت های قرآنی را یادآور شد و گفت: تک تک مؤسسات و خانه های قرآنی در راستای فراهم سازی و مقدمه سازی احیای ظرفیت های مردمی در اجرای عملیات حاج قاسم حاضر شدند و برنامه ریزی کردند.
حجت الاسلام رفیعی سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با خانواده شهید سلیمانی را یادآور شد و گفت: ما با استفاده از فرصت پیش آمده در قالب عملیات شهید سلیمانی به دنبال نهادینه کردن یکی از فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی سازی و استفاده از ظرفیت های مردمی در بزرگداشت مناسبت ها و مراسمات هستیم و اداره تبلیغات اسلامی خراسان شمالی این موضوع را به شدت دنبال می کند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!