در پنجمین جلسه هم اندیشی همسنگران صورت گرفت؛

بررسی مدل‌های ارزیابی عملکرد امامان و راهیاران

بررسی مدل‌های ارزیابی عملکرد امامان و راهیاران
مجتبی عظیمی
0
۲۰ دی ۱۴۰۰

پنجمین جلسه هم اندیشی همسنگران بنیاد هدایت با موضوع ارزیابی امامان و راهیاران در مکان بنیاد هدایت قم با حضور نیروهای ستادی بنیاد و همچنین با شرکت راهیاران استانی از طریق فضای مجازی بنیاد هدایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، پنجمین جلسه هم اندیشی همسنگران بنیاد هدایت با موضوع ارزیابی امامان و راهیاران و ابعاد و دامنه های آن در به صورت حضوری در مکان بنیاد هدایت قم و از طریق فضای مجازی با شرکت راهیاران استانی بنیاد هدایت برگزار شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام غلامی قائم مقام بنیاد هدایت به تبیین موضوع و عملکرد بنیاد در این زمینه پرداخت و گفت: اولین مرحله ارزیابی امامان در طرح شهید قاسمی در رمضان ۱۳۹۸ انجام شد و امامان بر اساس ظرفیت ها و توانایی به ۴ سطح امام، هادی، سفیر و امین تقسیم شدند و آموزش های متناسب صورت گرفت که با شیوع کرونا فعالیت ها متوقف شد و ما به مدل راهیاری رسیدیم.

قائم مقام بنیاد افزود: ما ۴ گروه از امامان را داریم که شامل امام روستا، محله، امام پایگاه فرهنگی اجتماعی و مناطق هدف بنیاد علوی می باشد و با توجه به تنوع فعالیت ها و زیست بوم های مختلف مدل ارزیابی می تواند متفاوت باشد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام میرمحمدیان به تشریح مدل های ارزیابی بر اساس عملکرد، خروجی و رفتار پرداخت و روش های مختلف را به رأی و تبادل نظر گذاشته شد.

در بخش دیگر این نشست ۱۰ نفر از همسنگران به صورت حضوری یا از طریق فضای مجازی به ارائه پیشنهادها و انتقادات و آرای خود پرداختند.

در پایان جلسه حجت الاسلام غلامی به جمع بندی مباحث پرداخت و بیان داشت: با توجه به تنوع فعالیت های امامان باید بسته ارزیابی دیده شود و این کار به دقت و زمان بیشتری نیاز دارد و ادامه مباحث در گروه همسنگران مورد بحث و بررسی بیشتر قرار خواهد گرفت.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!