معاون راهبری بنیاد هدایت خبر داد؛

برگزاری نخستین برنامه توجیهی کادر آموزشی دوره کوثر هدایت سلام الله علیها

برگزاری نخستین برنامه توجیهی کادر آموزشی دوره کوثر هدایت سلام الله علیها
حسین فلاح مراد
0
۲۱ دی ۱۴۰۰

معاون راهبری بنیاد هدایت از برگزاری نخستین برنامه توجیهی کادر آموزشی نشست کوثر هدایت در مشهد خبر داد و گفت: کارگاه تکمیلی حل مسئله و کارگاه تدوین برنامه جامع اقدامات راهیاری از جمله سرفصل‌های آموزشی این دوره بود.

حجت الاسلام امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت، در گفت‌وگو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، ضمن تشریح نشست توانمند سازی راهیاران و اساتید دوره «کوثر هدایت سلام الله علیها» اظهار داشت: اولین برنامه توجیهی کادر آموزشی این نشست به صورت حضوری و مجازی در ۲۰ و ۲۱ دی ماه در ساختمان بنیاد هدایت در قم برگزار شد.

معاون راهبری بنیاد هدایت افزود: برگزاری کارگاه ها و سرفصل های آموزشی از جمله کارگاه تکمیلی حل مسئله، کارگاه تدوین برنامه جامع اقدامات راهیاری برای مدیران محترم ادارات از جمله اهداف این نشست توانمندسازی است.

وی با تأکید بر لزوم هم اندیشی برای برگزاری اردوی مشهد خاطرنشان کرد: در این دوره کادر آموزشی و مسئولان این کارگاه ها ضمن هم اندیشی و هم افزایی از آموزش های لازم بهرمند شدند.

حجت الاسلام محلاتی خاطرنشان کرد: نشست‌ «کوثر هدایت سلام الله علیها» بهمن ماه در مشهد مقدس و با حضور مدیران کل ادارات، معاونین فرهنگی تبلیغات اسلامی و مدیران ادارات شهرستان های سراسر کشور برگزار می شود.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:
وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!