مدیر تبلیغات اسلامی جعفریه عنوان کرد؛

حضور صددرصدی امامان شهرستان جعفریه در مهرواره اوج

حضور صددرصدی امامان شهرستان جعفریه در مهرواره اوج
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۵ دی ۱۴۰۰

امامان شهرستان به طور ۱۰۰درصد به مهرواره ی اوج لبیک گفتند خدمات خوبی را در قالب این طرح به مردم ارائه دادند.

حجت الاسلام حسین قمری نیا مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان جعفریه از توابع استان قم در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، در گزارشی از فعالیت های امامان و مساجد در راستای خدمت‌رسانی به مردم گفت: امامان شهرستان به طرح مهرواره ی اوج ۱۰۰درصد لبیک گفتند و خدمات خوبی را در قالب این طرح به مردم ارائه دادند.
مدیر تبلیغات اسلامی جعفریه طرح مهرواره محله همدل را طرحی بسیار ارزشمند دانست و عنوان کرد: با اجرای این طرح جوانان این شهرستان از نظر اقتصادی توسط امامان محله و روستاها توانمندسازی شدند و از ایجاد و ورود شبهه ها جلوگیری کردند.
وی با بیان اینکه از طرح مهرواره محله همدل در این شهرستان استقبال چشمگیری شده بیان کرد: ۱۷۰ طرح به دبیرخانه مهرواره ارسال شد که از ۱۰ طرح انتخابی در استان قم ۴ طرح مختص به شهرستان جعفریه بود و این کار به همت امامان روستا و محله رخ داد.
حجت‌الاسلام قمری نیا در ادامه به حضور روحانیون در شهرستان اشاره کرد و افزود: در این شهرستان قریب به ۳۰ امام جماعت اعم از مستقر،طرح هجرت داریم که همه این روحانیون به طرح مهرواره لبیک گفتند و با تمام توان همه پای کار آمدند و به خدمت رسانی به مردم پرداختند.
وی با اشاره به روزهای پایانی مهرواره اوج و خدمات صورت گرفته در قالب مهرواره عنوان کرد: کارهای بسیار بزرگی در این شهرستان و روستاها صورت گرفته برای نمونه می‌توان به فعالیت‌های امام روستای حیدرآباد اشاره کرد علاوه بر اینکه امام روستا برای ۲۰ خانواده اشتغالزایی کرده همسر این امام روستا توانسته است به ۲۳ نفر از افراد بی سواد خواندن و نوشتن را آموزش دهد که بسیار ارزشمند است و باعث ایجاد تحول در روستا شده است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!