با حضور مدیرعامل بنیاد هدایت برگزار شد؛

دومین جلسه توجیهی نشست کوثر هدایت سلام الله علیها

دومین جلسه توجیهی نشست کوثر هدایت سلام الله علیها
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۵ دی ۱۴۰۰

دومین جلسه توجیهی نشست «کوثر هدایت سلام الله علیها» برگزار در بنیاد هدایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، دومین جلسه توجیهی کادر آموزشی نشست «کوثر هدایت سلام الله علیها» امروز با حضور سید ناصر میرمحمدیان در محل این بنیاد در قم برگزار شد.
حجت الاسلام میرمحمدیان در این نشست به تبیین اهمیت برگزاری نمایشگاه بنیاد هدایت در همایش کوثر هدایت پرداخت و گفت: نمایشگاهی که در مشهد برگزار خواهد شد تمرینی است برای نمایشگاه اصلی که در تهران برگزار می شود.
مدیرعامل بنیاد هدایت عنوان کرد: در این نمایشگاه مفاهیم مختلفی را که تاکنون درباره آن صحبت شده است را باید جمع بندی کنیم. یکی از مهمترین این مفاهیم فناوری های حکمرانی مردمی است که تاکنون بحث های مختلفی حول آن شکل گرفته است.
وی افزود: به همین دلیل فضای کلی نمایشگاه به سه قسمت تاریخ، جغرافیا و گزارش تقسیم شده است. تاریخ در حقیقت به گذشته بحث های صورت گرفته در حول مفاهیم را مطرح می کند. جغرافیا نیز ایده ما را که همان ایده سند ملی مسجد است، بیان می کند و در بخش گزارش وظیفه و نقش بنیاد بیان می شود.
حجت الاسلام میرمحمدیان اظهار داشت: نوع ارائه نمایشگاه یک روش فاخر خواهد بود، اما آنچه اهمیت دارد محتوایی است که در آن ارائه می شود و از هم اکنون تا روز نمایشگاه این محتوا به‌روز می شود.
در بخش اول این نشست که با ارائه حجت الاسلام محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت انجام شد، مدل اجرای گعده به بحث گذاشته شد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!