حجت الاسلام منصوری عنوان کرد؛

استقبال ستودنی ائمه جماعات بروجن از مهرواره اوج

استقبال ستودنی ائمه جماعات بروجن از مهرواره اوج
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۷ دی ۱۴۰۰

اکثریت ائمه جماعات در مهرواره اوج شرکت کردند و در مجموع استقبال خوبی را از این طرح شاهد بودیم.

حجت الاسلام منصوری مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، در تشریح فعالیت‌های خود در طرح مهرواره محله همدل و مهرواره اوج بیان کرد: با توجه به اینکه پیش زمینه ای در مهرواره محله همدل برای اهالی ایجاد شده بود، باعث شد افرادی که در مهرواره محله همدل شرکت کرده بودند در مهرواره اوج نیز شرکت کنند. البته نکته حائز اهمیت این بود که موانعی بر سر راه بود که شرکت کنندگان با حل موانع در این مهرواره شرکت کردند.
وی با اشاره روزهای پایانی مهرواره اوج افزود: اکثریت ائمه جماعات در مهرواره اوج شرکت کردند و به این طرح لبیک گفتند. کاری که در این استان انجام گرفت این بود که نمایندگان ولی فقیه و به‌تبع از آنها ائمه جمعه شهرستان هم در این طرح شرکت کردند.
حجت‌الاسلام منصوری با تاکید بر این که محوریت شرکت کنندگان در مهرواره اوج امامان و ائمه جماعات مساجد هستند به تعداد آن ها در این شهرستان اشاره و بیان کرد: از ۶۰ مسجد ۳۵ مسجد امام جماعت دارند که همه این ۳۵ امام در طرح مهرواره اوج شرکت کردند.
مدیر تبلیغات اسلامی بروجن در ادامه گفت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند مساجد محور باشند، مساجدی که امام جماعت نیز ندارند در این طرح شرکت کرده و به این طرح لبیک گفتند و همه پای کار آمدند.
حجت‌الاسلام منصوری در پایان اقناع و اعتماد را از عواملی دانست که سبب ارتقای خدمت رسانی می شوند و اظهار داشت:از مسائلی که باعث ارتقاء خدمت رسانی می شود اقناع و اعتماد است، ما با برگزاری جلساتی متعدد با ائمه محترم جماعات از تجربیات آن ها استفاده کردیم و با همگرایی اندیشه ها توانستیم به اقناع گفتمانی برسیم تا از این طریق اعتماد نیز بالا رود وقتی که اعتماد بالا برود تاثیر زیادی دیده می شود. در جلسات برگزار شده سعی بر آن داشتیم تا موضوعات مورد نظر برای ائمه جماعات تبیین شود و اعتماد سازی صورت بگیرد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!