در روستای چراغ آباد رقم خورد؛

کمک امام روستا و بچه های جهادی به مردم سیل زده

کمک امام روستا و بچه های جهادی به مردم سیل زده
رضا رفیعی‌مهر
0
۲۸ دی ۱۴۰۰

حجت الاسلام محمدی پور پس از وقوع سیل در روستای چراغ آباد و با کمک بچه های بسیج و گروه جهادی شهید ردانی پور به کمک مردم شتافته است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، چند روزی است نقاط مختلفی از کشور درگیر سیل و خسارت های ناشی از آن است. همین موضوع نهادهای مردمی را پای کار کمک به مردم کشانده است. روحانیت و مبلغین نیز در این خصوص دست و روی دست نگذاشته و برای حل مشکلات مردم دست به کار شده اند.

یکی از این روحانیون تلاشگر، امام روستای چراغ آباد از توابع قلعه گنج کرمان است. وی در خصوص سیل در روستا به خبرنگار ما گفت: متأسفانه ظرف ۴۸ ساعت سه بار روستا درگیر سیل شده و آب وارد خانه های مردم شده است.

امام روستای چراغ آباد به کمک های صورت گرفته به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با کمک بچه های بسیج و گروه جهادی شهید ردانی پور که خودم مسئولیت آن را به عهده دارم نسبت تمیز کردن خانه های مردم از گل و لای اقدام کردیم.

وی به بخش دیگری از کمک ها به اهالی سیل زده اشاره کرد و افزود: نسبت به تهیه و توزیع غذای گرم بین مردم اقدام شد و از سوی دیگر نان رایگان نیز با تهیه آرد و تحویل به نانوایی برای اهالی تأمین شد.

حجت الاسلام محمدی پور بیان کرد: متأسفانه کمک خاصی از نهادهای دولتی دریافت نکردیم اما در مقابل شاهد حمایت ها و حضور برادران سپاه بودیم و در هر ساعتی که از آن ها درخواست شد حاضر شدند و شخص فرمانده سپاه نیز از منطقه بازدید کرد.

وی با اشاره تخریب برخی از خانه ها و سرویس های بهداشتی عنوان کرد: قول هایی از بنیاد علوی گرفته ایم تا نیمی از هزینه ساخت سرویس های بهداشتی توسط این بنیاد تأمین شود و بچه های بسیج و گروه جهادی هم در این کار یاری گر اهالی خواهند بود.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!