با صدور پیامی انجام شد؛

تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین قمی از برگزاری نشست ملی کوثر هدایت

تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین قمی از برگزاری نشست ملی کوثر هدایت
مجتبی عظیمی
0
۲۹ دی ۱۴۰۰

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری نشست ملی کوثر هدایت از سوی بنیاد هدایت، این نشست را مجالی برای گفت‌وگو و حول مسئله‌های مهم تبلیغی و فرهنگی دانست
به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، همزمان با برگزاری نشست ملی کوثر هدایت سلام الله علیها در مشهد مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی پیامی را خطاب به مدیران کل، معاونان فرهنگی و راهیاران استانی و شهرستانی بنیاد هدایت صادر کرد؛ در این پیام ضمن تقدیر از برگزاری این نشست، به استفاده از فرصت گفت‌وگو حول مسئله‌های مهم تبلیغی و فرهنگی در مجاورت مضجع شریف و نورانی امام رضا علیه السلام، تأکید شده است.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَه وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ
خیلی خیلی خوشالم از اینکه به‌عنوان خادم شما و کسی که به نوکری شما افتخار و مباهات می‌کند، در کنار بسیاری از خدمت‌هایی که وظیفه‌ام بوده و متأسفانه توفیق پیدا نکردم آن گونه که دلم می‌خواست و حق شما و مجاهدت‌های شما و خانواده‌های‌تان بوده، خدمت گذاری کنم.
در این ایام منصوب به صدیقه طاهره سلام الله علیها در مجاورت مضجع شریف و نورانی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، مجال هم نشینی و گفت‌وگو و مصاحبت و مباحثه حول مسئله‌های مهم تبلیغی و فرهنگی و این رسالت‌های سنگینی که به دوش شما است، به همت و مجاهدت برادران ما در بنیاد هدایت فراهم شده است، الحمدلله.
همین که با خانواده تشریف دارید و حتی مجال هایی بعضا محدود فراهم شده که برنامه کاری نداشته باشید و بیشتر بتوانید به خانواده برسید؛ اصل این تشریف فرمایی بانوان که زحمات به دوش شان هست این همه سال و سختی‌های کار شما را در خانواده تحمل کردند، امید ما این است که بیشتر بتوانند در کارهای ناظر به سازمان و شبکه امامت کمک حال باشند.
در خدمت شما با خانواده هستیم در محضر علی بن موسی الرضا علیه السلام؛ خیلی بابت این توفیق خدمت گذاری صادقانه خوشحالم و مفتخرم به این خدمت گذاری و خیلی ممنونم از همه دوستان بنیاد هدایت که این زمینه را فراهم کردند.
حرف‌هایی مهم و بحث‌های زیادی باهم داریم، هم شما باید بگویید و ما بشنویم و هم ما جمع خادمین شما در ستاد، بنیاد و در اجزای مختلف سازمان، نکاتی دارند که باید مجالی‌هایی فراهم بشود برای مباحثه و گفت‌وگو.به برکت این مکان مقدس، این زیارت‌ها و این هم‌نشینی‌هایی که ان شاءلله مورد رضایت حضرت حق است و این ایام و این بانوی بی‌بدیل عالم که عملیات‌های مهم و سخت را باید به نام او و در توسل به او آغاز کرد و گام برداشت، این نشست، زیارت و توسل دسته جمعی را پشت سر می‌گذاریم و ان شاءلله هم به جهات معنوی و هم برای برکات متعدد مادی که در زندگی مان خواهد داشت و هم برای تقویت قوایی که در خدمت بهتر پیش روی ما فراهم می‌شود، دست پر همه از این زیارت برگردیم و سربازانی باشیم مؤثرتر از قبل برای امام عصر و برای احیای امر ترویج اسلام ناب و اقامه شبکه ولایت در گوشه گوشه این ممکت، به گونه‌ای این خدمت مؤثر واقع بشود که موجبات رضایت خاصه ولی نعمت مان حضرت بقیه الله الاعظم را فراهم بکند و آثار این رضایت را و اماره آن را در رضایت نایب امام عصر همه باهم شاهد باشیم.
مردم واقعاً حس ثمره و فایده بیش از پیش از سازمان بکنند و خودمان هم به آن میزان خدمتی که می‌کنیم فی الجمله رضایت داشته باشیم گرچه ما هرچه بکنیم هیچ است در محضر صاحب مان؛ و ما به‌عنوان کارگران امام زمان به‌عنوان خادمین و سربازان او همیشه بدهکاریم و عقب هستیم.
حس و حال قلبی من چه نسبت به شما و خانواده‌های عزیزتان و چه نسبت به این امر مهم تبلیغ اسلام ناب و چه نسبت به شبکه امامت واقعا همواره این است که «چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست که خدمتی به سزا برنیامد از دستم»؛ اما همین فرصت را مغتنم می شماریم و نمی توانم این شادمانی و خوشحالی را مخفی کنم و با اشتیاق و با افتخار محضرتان مشرف می شم. همه خادمین شما در ستاد سازمان خدمتگزار شما هستند.
امیدمان این است که توشه‌ای معنوی و معرفتی باهم دیگر برداریم و با عزم‌هایی جزم و با این اجتماع همم مؤمنانه بتوانیم فردایی بهتر را در مسیر تبیین اسلام ناب و ان شاءلله پیش برد انقلاب اسلامی باهم دیگر رقم بزنیم.
ارادتمند
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

در دیگر رسانه ها ببینید:
وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!