حجت الاسلام حریزاوی مطرح کرد؛

رویکرد گفتمانی سازمان تبلیغات اسلامی در سال آینده+فیلم

رویکرد گفتمانی سازمان تبلیغات اسلامی در سال آینده+فیلم
حسین فلاح مراد
0
۳۰ دی ۱۴۰۰

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفتمان پردازی را یکی از رویکردهای مهم این سازمان در سال جدید برشمرد و گفت: دو موضوع ترویج پذیرش مسئولیت اجتماعی و پیگیری مسئله جمعیت در سال ۱۴۰۱ نیز دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم افتتاحیه نشست تخصصی کوثر هدایت سلام الله علیها که با جمعی از مدیران کل، معاونان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی و راهیاران شهرستانی بنیاد هدایت در سالن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به ضرورت توجه به مباحث گفتمانی در رویکرد سال آینده سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در سال پیش رو غلظت رویکردهای گفتمانی باید مورد دقت قرار گرفته و به تعبیر بهتر گفتمان پردازی اتفاق بیفتد و این نیاز به کار دارد.

وی تلاش دشمن برای ضربه زدن به گفتمان انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: دشمن تمام کارهای ما را رصد می کند؛ بنابراین مهم است که بدانیم در برای مقابله چه رویکردی باید داشته باشیم.

حجت الاسلام حریزاوی بحث مسئولیت اجتماعی و مسئله جمعیت را از دیگر مباحث گفتمانی مورد توجه و تأکید سازمان تبلیغات اسلام  عنوان کرد و لازم دانست که این رویکرد در سال ۱۴۰۱ نیز ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به ضرورت همراه سازی امامان جامعه در ترویج گفتمانی بیان داشت: امام دو نوع است، معمم و غیر معمم مانند مداح برای هیئت و معلم برای مدرسه؛ باید بررسی شود که گفتمان را چگونه به اقشار مختلفی که مخاطب ما هستند منتقل کنیم.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت‌های مؤثر شبکه شریکه الامام نیز اشاره داشت و افزود: راه اندازی این شبکه ابتکار بزرگی و قابل توجهی است؛ از این رو باید به همسران مدیران و امامانی که در این شبکه فعالیت می‌کنند، تبریک بگوییم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!