به همت امام محله سنگی رودان رقم خورد؛

پای کار آمدن جوانان برای کمک به مردم سیل زده

پای کار آمدن جوانان برای کمک به مردم سیل زده
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۲ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام حافظی با کمک گرفتن از نیروهای مردمی به کمک سیل زدگان شتافته و با یاری آن ها نسبت به تمیز کردن وسایل و منازل آن ها اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام عیسی حافظی امام محله سنگی شهرستان رودان هرمزگان است. در منطقه ای خدمت می کند که نزدیک به ۵ هزار نفر جمعیت دارد.
منطقه رودان هم مثل بسیاری از مناطق کشور با مشکلاتی نظیر بیکاری و آسیب های اجتماعی و فقر دست به گریبان است و حاج آقای حافظی هم به تناسب امکانات خود و تعاملی که با مردم، خیرین و نهادها دارد تلاش کرده به رفع این مشکلات کمک کند. گاهی با بسیج جوانان و خیرین برای ساخت دیوار تخریب شده خانواده های نیازمند یا ساخت سرویس بهداشتی و یا توزیع بسته های معیشتی بین قشر مستضعف.
اما اکنون رودان با مشکل جدیدی روبروست و نیاز به کمک فوری دارد. این مشکل تازه همان سیل است که در روزهای اخیر به جان خانه های مردم در استان های مختاف افتاده است.


امام محله سنگی رودان باز هم پای کار آمده است و تلاش می کند با کمک جوانان بسیجی این منطقه به کمک سیل زدگان بشتابد. او در این خصوص می گوید: پس از وقوع سیل دو مسیر وجود داشت که از آن ها آب می توانست وارد محلات شود. با همت مردم توانستیم یکی از مسیرها را که خطر بیشتری داشت مسدود کنیم و این کار از خسارات بیشتر جلوگیری کرد.
نیروهای مردمی حول محور روحانیت گرد هم آمده تلاش کرده اند تا از بار مشکلات ناشی از سیل کم کنند. به همین منظور نسبت به شستشوی وسایل و منازل مردم اقدام کرده اند.
با تلاش و رایزنی حاج آقای حافظی و کمک خیرین و نهادها نزدیک به ۱۰۰ بخاری تهیه و بین خانواده های آسیب دیده از سیل توزیع شده است. توزیع بسته های معیشتی بخش دیگری از کمک های خیرین به سیل زدگان است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!