همزمان با نشست ملی کوثر هدایت؛

نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز و فن آوری حکمرانی نرم محلی» آغاز به کار کرد

نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز و فن آوری حکمرانی نرم محلی» آغاز به کار کرد
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۲ بهمن ۱۴۰۰

نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز و فن آوری حکمرانی نرم محلی» در حاشیه «همایش کوثر هدایت سلام الله علیها» برگزار شد و ادارات تبلیغات در این نمایشگاه به انعکاس فعالیت ها و دستاوردهای خود می پردازند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، نمایشگاه مفهومی «مسجد جامعه پرداز و فن آوری حکمرانی نرم محلی» به عنوان کارویژه «همایش کوثر هدایت سلام الله علیها» صبح امروز با حضور آیت الله محمدی عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم و با هدف ارائه ایده بنیاد هدایت در جامعه پردازی و حکمرانی محلی در مشهد مقدس کار خود را آغاز کرد.
در این نمایشگاه ادارات تبلیغات اسلامی هر استان سه دیواره در اختیار دارند که در یکی از دیواره‌ها دو بومی را که در نشست حل می‌کنند، ارائه خواهند کرد و در دیواره دیگر گزارش کارها و آمار فعالیت‌ها به تفکیک شهرستان عرضه می‌شود؛ بخش دیگری از نمایشگاه به انعکاس تولیدات رسانه ای هر استان اختصاص خواهد داشت.
در آغاز به کار این نمایشگاه ادارات تبلیغات اسلامی استان های خراسان شمالی، چهارمحال بختیاری، گیلان، البرز، لرستان، گلستان، اصفهان، کرمان و خراسان رضوی به ارائه برنامه ها و دستاوردهای خود پرداختند.
قسمت دیگری از برنامه های «مسجد جامعه پرداز و فن آوری حکمرانی نرم محلی» را بخش روایی تشکیل می دهد که در آن به روایت سیر تاریخی ایجاد و تحولات شبکه امامت و بنیاد هدایت و ضرورت تلاش برای تحقق تمدن اسلامی و الزامات آن پرداخته می شود.

گفتنی است، این نمایشگاه دیروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افتتاح شد.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری حوزه

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!