حجت الاسلام میرمحمدیان:

امامان مناطق هدف بنیاد علوی در خط مقدم طرح آبادانی امام محور هستند

امامان مناطق هدف بنیاد علوی در خط مقدم طرح آبادانی امام محور هستند
حسین فلاح مراد
0
۰۳ بهمن ۱۴۰۰

مدیرعامل بنیاد هدایت کار امامان مناطق هدف علوی را دارای اهمیت فراوان توصیف کرد و گفت: موفقیت بنیاد در این طرح نشان دهنده کارایی مدل محوریت امام است و عده‌ای به دنبال نشان دادن عدم توانایی امام در محوریت محله هستند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، نشست یک روزه مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مناطق هدف بنیاد علوی با حضور حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در سالن اجتماعات زائر سرای رضوی مشهد برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت پس از خیر مقدم گویی به مدیران محترم به تبیین طرح امامت در مناطق هدف علوی و نحوه تعامل بنیاد هدایت و بنیاد علوی در میدان پرداخت.

معاون رهبری بنیاد هدایت در ادامه به واکاوی مشکلات و مسائل مختص امامان مناطق هدف علوی پرداخت و راهکارهایی را برای حل مشکلات آنان ارائه کرد. در ادامه جلسه برخی از مدیران به بیان مشکلات و ارائه پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

حجت‌الاسلام عارفی نسب، مسئول میز بنیاد علوی بنیاد هدایت در بخش دیگر این نشست به اهمیت آموزش و توانمندسازی امامان مناطق علوی اشاره کرد و اظهار داشت: ما نسبت به آموزش و توانمندسازی امامان اصرار داریم و با همکاری سامانه مدرس تاکنون ۲ دوره آموزشی را در فضای مجازی برگزار و بارگذاری  کرده ایم؛ امید است امامان محترم حداکثر استفاده را از برنامه های آموزشی داشته باشند.

امامان مناطق هدف بنیاد علوی به دنبال آبادانی محله‌ها و روستاهای هستند

در بخش پایانی نوبت صبح حجت الاسلام محمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت با اشاره به اهمیت کار امامان مناطق هدف علوی بیان داشت: کاری که در مناطق هدف بنیاد علوی صورت می‌گیرد اهمیت فراوانی دارد و خط مقدم مدل امامت است به گونه ای که موفقیت ما در این زمینه نشان دهنده موفقیت طرح آبادانی با محوریت امام است.

وی افزود: با رایزنی هایی که با بنیاد علوی داشتیم قرار شد برنامه های خدماتی را با محوریت امام پیش ببرند و آن ها نیز بر این اساس از امامان مناطق حمایت می کنند. وی هدف از حضور روحانی در این مناطق را امامت و محوریت امام در آبادانی محله و روستا دانست.

مدیر عامل بنیاد هدایت با اشاره به اینکه عده ای به دنبال این هستند که اثبات کنند لزومی ندارد امام، محور جامعه باشد یادآور شد: نهضت امام خمینی(ره) نشان داد که این حرف بی اساس است و گرنه امام اصلا انقلاب نمی کرد؛ ما باید تلاش کنیم در میدان تمدن ایجاد کنیم.

حجت الاسلام میرمحمدیان با بیان اینکه اسلام دین رهبانیت نیست افزود: در اسلام روحانی در میدان عمل قرار دارد و محل تجمع دین و دنیا یکی است. در همان مسجد که دعا می کنند برای امور آموزش و تربیت و جنگ تصمیم گیری می شود.

گفتنی است، این نشست در نوبت عصر با حضور معاون راهبری بنیاد و مسئول میز علوی بنیاد ادامه یافت.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!