معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری از نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» در مشهد بازدید کرد+فیلم

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری از نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» در مشهد بازدید کرد+فیلم
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۵ بهمن ۱۴۰۰

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از نمایشگاه مفهومی «مسجد جامعه پرداز» سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد بازدید کرد.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت، مسوول برگزاری نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» در گفت و گویی اظهار داشت: در این نمایشگاه ادارات تبلیغات اسلامی هر استان سه دیواره در اختیار دارند که در یکی از دیواره‌ها مشکلات فرهنگی و اجتماعی حوزه‌های مختلف، در دیواره دیگر گزارش کارها و آمار فعالیت‌ها به تفکیک هر شهرستان عرضه می شود و دیواره دیگر به انعکاس تولیدات رسانه ای هر استان اختصاص دارد.

معین محمدی افزود: در قسمت دیگری از این نمایشگاه به روایت سیر تاریخی ایجاد و تحولات شبکه امامت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات و ضرورت تلاش برای تحقق تمدن اسلامی و الزامات آن پرداخته می شود همچنین سیر اقداماتی که یک امام جماعت باید طی کند تا بتواند در جامعه پردازی کنش مؤثری داشته باشد در نمایشگاه، ارائه شده است.

بنیاد هدایت ماموریت دارد که با تمرکز بر رشد امام مسجد، موجبات ارتقای مسجد و محله آن را برای نشر خدمت و محبت در جامعه فراهم آورد و امام را به مرور زمان از امام مسجد به امام محله تبدیل کند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در سفر یک روزه خود به مشهد از صبح امروز یک واحد تولیدی پوشاک در روستای کشف رود مشهد را افتتاح و از چند واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و راکد به منظور راه اندازی مجدد بازدید کرد. دیدار با استاندار خراسان رضوی و حضور در نشست ملی کوثر هدایت از دیگر برنامه‌های معین محمدی است.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!