مدیرتبلیغات اسلامی بهشهر:

پیش نمازی به معنای بی تفاوتی به مشکلات مردم پذیرفته نیست

پیش نمازی به معنای بی تفاوتی به مشکلات مردم پذیرفته نیست
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۶ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام بابایی گفت: نیازمند امامی هستیم که مسجد و محله را احیاء کند. پیش نمازی به معنی بی تفاوتی به مشکلات مردم ، مسجد و مسائل سیاسی و اجتماعی پذیرفته نیست.

حجت الاسلام سید محمد بابایی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، در تشریح وضعیت شبکه امامت در این شهرستان گفت: در بهشهر ۸ امام روستا و ۲ امام محله مشغول فعالیت هستند که از زمان فعالیت شبکه امامت مشغول به خدمت رسانی هستند.

از زمانی که موضوع امامت محله و ارتقای جایگاه امام جماعت به امامت محله مطرح شد ما به دنبال این بودیم تا امامی داشته باشیم که امامی داشته باشیم که مسجد را احیاء کند و پس از آن محله را احیاءکند. پیش نمازی به این معنی است که روحانی فقط نماز بخواند و کاری به مشکلات و اختلافات مردم، مسائل مسجد و مشکلات سیاسی و اجتماعی نداشته باشد و این کافی نیست.

وی افزود: پس از طرح موضوع امامت در محله و روستا روحانیت ما در مسائل مختلف نظیر آسیب های اجتماعی و دیگر مسائل جامعه ورود می کنند و موفقیت های خوبی هم در این عرصه ها بدست آمد. از جمله این موفقیت ها در زمینه جمع آوری کمک های معیشتی برای مردم بود و زحمات زیادی در این عرصه کشیده شد.

 وی به خاطره ای از دوران مدیریت خود اشاره کرد و افزود: خانواده ای که با مشکلات بسیاری روبرو بود با تلاش های امام محله و مسئولین قسمت اعظم مشکلاتشان حل شد. وقتی مشکلات مردم حل می شود خاطره ای خوش در ذهن انسان نقش می بندد که قابل وصف نیست.

وی در پایان به برگزاری همایش« کوثر هدایت سلام الله علیها» اشاره و عنوان کرد: امید است این نشست توشه ای برای ادامه خدمت رسانی باشد

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!