راهیار بنیاد هدایت در کرمان مطرح کرد؛

اثرگذاری مهم تفکر بنیاد هدایت در شهرها و روستاهای کوچک

اثرگذاری مهم تفکر بنیاد هدایت در شهرها و روستاهای کوچک
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۷ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام سلطانی گفت: تفکر بنیاد هدایت در شهرها و روستاهای کوچک بسیار تاثیر گذار بوده و امامان در راستای تحقق اهداف بنیاد هدایت به صورت تخصصی در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام اکبر سلطانی راهیار شهرستان کرمان به فعالیت‌های خود در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت زیاد استان کرمان ۱۴ امام جمعه در شهرهای مختلف داریم،که شهر کرمان را به ۱۴منطقه تقسیم کرده و با مدیریت یکی از روحانیون با زیرمجموعه های امامان محله و در قالب شورای اجرایی کارها را پیش برده و به حل مشکل مردم می پردازیم.

راهیار بنیاد هدایت در کرمان با بیان اینکه در این شهر ۳۴ امام روستا و ۲پایگاه فرهنگی اجتماعی هست عنوان کرد: با توجه به وسعت شهرستان کرمان این تعداد جوابگو نیست ،اما سعی بر آن داشتیم که از این ظرفیت در حواشی و روستاها و مناطق نیازمند استفاده کنیم.

وی در ادامه به تأثیر گذاری تفکر بنیاد هدایت حتی در شهرها و روستاهای کوچک اشاره و عنوان کرد: با توجه به اهداف بنیاد هدایت برنامه ها و اقداماتی در راستای ارتقاء امامان داشته ایم و این باعث شده امامان به صورت تخصصی در حوزه های مختلف فعالیت داشته باشند.

حجت‌الاسلام سلطانی در پایان ضمن تشکر از  برگزاری نشست کوثر هدایت محتوا و فضای این نشست را بسیار عالی دانسته و از عوامل این نشست قدردانی کرد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!