مدیر تبلیغات اسلامی شهرضا تشریح کرد؛

وضعیت شبکه امامت در شهرستان شهرضا

وضعیت شبکه امامت در شهرستان شهرضا
رضا رفیعی‌مهر
0
۰۷ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام رهایی گفت: برنامه مختلفی را برای ارتقای شبکه امامت در شهرستان به اجرا گذاشته ایم که یکی از آن ها برقراری محفل انس خانواده ای طلاب در هر هفته است که در آن طلاب به هم اندیشی می پردازند.

حجت الاسلام محمدحسن رهایی مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان شهرضا در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، در تشریح وضعیت شبکه امامت در این شهرستان گفت: برنامه های مختلفی در این خصوص در شهرستان به اجرا رسیده است. یکی از این برنامه ها برگزاری جلسه انس خانوادگی با حضور خانواده های طلاب در هر چهارشنبه در یکی از مدارس علمیه شهرستان بود.

مدیر تبلیغات اسلامی شهرضا افزود: در این جلسات از سویی مهدکودکی برای بازی و سرگرمی کودکان در نظر  گرفته شده است و از سو دیگر کارشناسی دعوت شده و به ارائه مسائل مربوط به خانواده می پردازد. در این جلسات تبادل نظری بین طلاب صورت می گیرد. این کار به ابتکار یکی از امامان محله شکل گرفته و موفقیت آمیز بوده است.

وی به ارائه آماری از امامان شهرستان شهرضا پرداخت و گفت: در این شهرستان ۲ پایگاه اجتماعی داریم که دو تن از امامان در آن ها مشغول فعالیت هستند. ۲ امام روستا  و ۴ امام محله نیز در این شهرستان مشغول خدمت رسانی هستند.

وی به تجلیل از بانیان روضه های خانگی به عنوان یکی از بهترین خاطرات دوران مدیریت خود یاد کرد و اظهار داشت: ۴ سال قبل ۲۳۴ جلسه روضه خانگی را شناسایی و از آن ها به همراه خانواده هایشان دعوت کردیم و از آن ها تقدیر کردیم و این برنامه را هم برای بانیان جلسلات قرآن داریم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!