نرم‌افزار تلفن همراه «محله حسینی» تولید شد

نرم‌افزار تلفن همراه «محله حسینی» تولید شد
بنیاد هدایت
0
۲۱ مهر ۱۳۹۹

نرم افزار تلفن همراه «محله حسینی»، مجموعه‌ای از طرح‌ها و ایده‌های متناسب با شرایط کشور در دوران کرونا برای ایام اربعین و دهه سوم صفر است که به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی تولید شده است.

بر اساس این گزارش،‌ این نرم‌افزار با هدف رونق‌بخشی به مراسم‌ها و محافل عزاداری، تنوع‌بخشی به الگوهای احیای فرهنگ عاشورا در محله‌های شهری و روستایی، ارائه ایده‌های متنوع برای احیای فرهنگ اربعین و عزاداری در دهه سوم صفر عرضه شده است.

این نرم‌افزار از بخش‌های مختلفی همچون ایده‌های محله حسینی، تأمین محتوای محله حسینی، نمونه اجرای موفق ایده‌ها،‌ تلویزیون اینترنتی هدایت و منبر مکتوب تشکیل شده است.

در بخش ایده‌های محله حسینی ایده‌های مختلف مطرح شده است و ذیل هر ایده مزیت‌ها، اشکالات، شرایط، نقش امام،‌ راه‌حل‌ها، ملزومات و مخاطب به همراه یک بسته محتوایی گنجانده شده است.

در بخش تأمین محتوای محله حسینی، سه کانال مرتبط با محتوای محله حسینی، ‌پشتیبانی اجرای ایده‌ها و بسته‌های محتوایی ویژه معرفی شده است.

منبر مکتوب بخش دیگری از این نرم افزار است که دربردارنده محتوای منبر مورد نیاز برای این ایام در آن گنجانده شده است.

شایان ذکر است که نرم افزار «محله حسینی» مجموعه‌ای از طرح‌ها و ایده‌های متناسب با شرایط ویژه کشور در دوران کرونا است که عموم حوزویان می‌توانند با استفاده از ظرفیت مردم در محله‌ها و روستاها در ایام اربعین و دهه سوم صفر اجرا کنند.

علاقه مندان می توانند نرم افزار «محله حسینی» را از لینک زیر دریافت کنند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!