در حاشیه نشست کوثر هدایت انجام گرفت؛

استقبال خوب از خدمات غرفه مشاوره و طب سنتی+فیلم

استقبال خوب از خدمات غرفه مشاوره و طب سنتی+فیلم
مجتبی عظیمی
0
۱۰ بهمن ۱۴۰۰

مسئول غرفه مشاوره و طب سنتی از استقبال خوب مهمانان از خدمات مشاوره و طب سنتی خبر داد و گفت: نزدیک ۲۰۰ نفر تاکنون از خدمات این دو غرفه استفاده کرده اند.

به گزارش مرکز رسانه بنیاد هدایت حجت الاسلام رسول عارفی زاده مسئول غرفه مشاوره و طب سنتی در حاشیه نشست کوثر هدایت در بلوک ۱۳ زائر سرای رضوی خبر داد و افزود: استقبال بسیار خوبی از غرفه های مشاوره و طب سنتی صورت گرفته است.

وی یاد آور شد: در غرفه مشاوره از ۳ استاد که ۲ استاد به صورت تمام وقت و ۱ استاد به صورت نیمه وقت به ارائه خدمات مشاوره به خواهران و برادران می پردازند و تاکنون حدود۴۰ نفر از خدمات مشاوره استفاده کرده اند.

حجت الاسلام عارفی زاده به استقبال خوب مراجعان از غرفه طب سنتی نیز اشاره و افزود: در بخش غرفه طب سنتی ۵ استاد که ۳ استاد خانم و  ۲استاد  آقا به صورت مجزا به معاینه و درمان می پردازند و در کنار آن بخش دارو نیز به صورت محدود در نظر گرفته شده و  تاکنون نزدیک ۱۵۰ نفر از خدمات طب سنتی استفاده کرده اند

وی ادامه داد: این غرفه ها از ساعت  ۸ صبح تا ظهر و از ساعت ۱۴ تا اذان مغرب در بلوک ۱۳ زائر سرای رضوی آماده ارائه خدمت به مهمانان نشست کوثر هدایت سلام الله علیها می باشد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!