مدیر تبلیغات اسلامی لنگرود تصریح کرد؛

کار فراسازمانی؛ رمز موفقیت امام

کار فراسازمانی؛ رمز موفقیت امام
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۱ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام احمدی پور گفت: لنگرود یکی از شهرستان های موفق در موضوع شبکه امامت است و رمز این موفقیت در کار فراسازمانی و دوستانه امامان است.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام محمد هادی احمدی پور مدیر تبلیغات اسلامی لنگرود استان گیلان در تشریح فعالیت های خود در این شهرستان بیان کرد: در این شهرستان ۱۳ گعده در مساجد محله  های مختلف برگزار کردیم، که این گعده ها هر دفعه دریکی از مساجد و با حضور ۲۵ روحانی اجرا می شد که این برای مردم بسیار جالب و باعث مراجعه مردم به مسجد می‌شد. 

مدیر تبلیغات اسلامی لنگرود با بیان اینکه این شهرستان یکی از موفق ترین ها در زمینه امامت است عنوان کرد: درلنگرود امامان بسیار موفق هستند و به عقیده من رمز این موفقیت این است که آنها صرفا سازمانی کار نمی‌کنند و دوستانه و رفاقتی در میدان هستند.

حجت‌الاسلام احمدی پور در ادامه به وضعیت استان از نظر تعداد امام اشاره کرد و گفت: لنگرود دارای ۷ امام محله، ۲پایگاه اجتماعی است.

وی افزود: شهرستان لنگرود شهری ست عالم پرور و مسجد محور و مردم برای حل و فصل مشکلات خود همواره به مسجدمراجعه می کنند. در روستاهای این شهرستان ۷۰ امام جماعت فعالیت می کنند با توجه به محوریت مسجد اهالی خود از ما درخواست امامی دارند که صرفا به نماز خواندن اکتفا نکند و امام واقعی باشد.

مدیر تبلیغات اسلامی لنگرود به برنامه های خود برای ارتقا امامان و تبدیل امام جماعت به امام محله  اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه امام اداره مسجد را بر عهده دارد نیاز به یک مشوق دارد تا ترغیب شود و منظور بنده فقط مشوق مالی نیست بلکه این می تواند فرهنگی باشد، که این امر باعث هویت دهی به امام می شود و منجربه پیشرفت و ارتقاء امام هم هست.

حجت‌الاسلام احمدی پور با اشاره به برگزاری نشست کوثر هدایت در مشهد مقدس تصریح کرد: بنیاد هدایت با برگزاری نشست های متنوع سعی بر توانمند سازی راهیاران داشته و هرکدام از این نشست‌ها در جای خود مثمر ثمر بوده، نشست کوثر هدایت از نشست‌هایی بوده که بسیار مفید بوده و توانستیم تجربه زیادی کسب کنیم.

وی در پایان با بیان خاطرات خوب در دوران خدمت خود اظهار داشت: مایه شعف و خرسندی است برای من وقتی پیشرفت و موفقیت افراد مسجدی خود را می بینم ، برای مثال در این دوره یکی از افرادی که به ارائه مطلب در بین حضار نشست پرداخت، از نوجوانانی بود که زمانی در یکی از مساجدی که بنده بعنوان امام جماعت بودم فعالیت داشت و وقتی دیدم او در بین علما و روحانیون دیگر خوش درخشیده بسیار خوشحال شدم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!