معاون راهبری بنیاد هدایت تصریح کرد:

لزوم مجهز شدن امامان به ابزارهای مدیریتی+فیلم

لزوم مجهز شدن امامان به ابزارهای مدیریتی+فیلم
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۲ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام محلاتی گفت: امامان ما برای پیشبرد کارهای خود باید به ابزارهای مدیریتی مجهز شود و این برعهده راهیاران است که ابتدا خودشان باید به این ابزارها مسلح باشند و بعد هم آن را به امامان منتقل کنند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام امید محلاتی معاون راهبری بنیاد هدایت در اولین روز سومین دوره نشست ملی «کوثر هدایت سلام الله علیها» در مشهد مقدس ضمن تأکید برنگاه تمدنی در حل مسئله اظهار داشت: یک مسئله باید به صورت جزئی و متناسب با محله و زیست بوم پرداخته شود.

وی ادامه داد: تنظیم زاویه دید و ادراکات خود را در مسئله یابی با رهبر معظم انقلاب هدف ما است و نیازمند نگاه تمدنی در ارائه راهکار و راه حل هستیم.

معاون راهبری بنیاد هدایت افزود: نتیجه نگاه کلی به مسائل ارائه راهکارهای کلی است که به درد محله هم نمی خورد و حاکمیت برای حل این مسائل باید پای کار بیاید.

وی گفت: عارضه یابی پیش نیاز حل مسئله است. بنابراین باید ابتدا مشکل را یافت، سپس به دنبال حل آن رفت. باید ابتدا بدانیم چه مشکلی بوجود آمده بعد متناسب با آن به برنامه ریزی کرد. اینگونه نباشد که وقت افراد را با تئوری پر کنیم.

حجت الاسلام محلاتی بیان کرد: هدف ما در راهیاری این است که عارضه یابی در مسیر امامت را جامع ببینیم و جامع عوامل در نظر گرفته شود. در پایان نیز اقدامات کارشناسی باهدف رفع موانع به انجام برسد.

معاون راهبری بنیاد هدایت اظهار کرد: تعدد کارهای محوله به افراد را یک چالش جدی برای مدیران سازمان تبلیغات اسلامی است و در این زمینه تأکید کرد: در این شرایط تنها راهکار این است که از ابزارهای مدیریتی استفاده کنیم برای اولویت بندی کارها و همچنین شبکه ای داشته باشیم که با کمک آنها بتوانیم کارها را پیش ببریم.

حجت الاسلام محلاتی انتقال مهارت ها به امامان را ضروری دانست و گفت: امامان ما برای پیشبرد کارهای خود باید به ابزارهای مدیریتی مجهز شود و این برعهده راهیاران است که ابتدا خودشان باید به این ابزارها مسلح باشند و بعد هم به امامان منتقل کنند.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

وب سایت سازمان تبلیغات اسلامی

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!