قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد:

لزوم پرچم داری سازمان تبلیغات در حضور اجتماعی بانوان

لزوم پرچم داری سازمان تبلیغات در حضور اجتماعی بانوان
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۲ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام حریزاوی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید زمینه ساز حضور تبلیغی بانوان باشد و در عرصه حضور اجتماعی زنان پرچم داری کند.  

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در نخستین روز از سومین دوره نشست ملی کوثر هدایت که در مشهد برگزار شد، هجوم تبلیغاتی دشمن را یادآور شد و اظهار داشت:  با توجه به این هجوم به در طراحی حرکت عملیاتی سازمان تبلیغات اسلامی به یک حرکت راهبری و سریع هستیم که متناسب با زیست بوم و به صورت عمیق و اصیل باشد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی به موضوع جهاد تبیین در بیان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: تفاوت تبیین با بیان در این است که تبیین فقط ابلاغ نیست و اقناع سازی را با خود به همراه دارد. این مباحث در روانشناسی ارتباطات تبیین شده است.

وی در ادامه گفت: تشخیص اهمیت موضوعات و اهم و مهم کردن در پرداختن به آن ها یکی از توانایی های ضروری یک مدیر است. تبیین مسئله مهمی است که باید در دستور کار ما قرار بگیرد.

حجت الاسلام حریزاوی نگاه راهبردی به موضوع تبیین را ضروری دانست و عنوان کرد: مخاطب اصلی ما کسانی هستند که در محدوده مسئولیتی ما، زیست حقیقی و مجازی دارند بنابراین باید فعالیت ما همین قشر را درگیر کند در غیر این صورت به حاصل خواهد بود.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: نقش مردم در حکمرانی و راهبری و مدیریت تبیین بسیار مهم است. خطر انحراف انقلاب هنگامی که متصدی امور دولت‌ها و دستگاه‌ها باشند به همان اندازه‌ای است که امور را طواغیت و شیاطین به عهده بگیرند.

وی گفت: بیش از ۲۰۰ مدیر خلاق و هوشمند و هدف‌دار وارد مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی شده‌اند که امیدواریم اینها در کنار مدیران باتجربه کار را به جلو ببرند و بتوانند جایگاه تبیینی سازمان تبلیغات اسلامی را ارتقاء ببخشند.

حجت الاسلام حریزاوی جایگاه زنان را در عرصه های مختلف حائز اهمیت دانست و افزود: ما باید به رسالت اجتماعی، سیاسی حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگو بپردازیم و باید جایگاه ویژه ای برای زنان در سازمان در نظر گرفته شود.

وی حضور زنان در عرصه جهاد تبیین را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: زمینه‌سازی مدیران برای حضور بانوان در میدان تبلیغ چه به عنوان کنشگر یا کنش‌پذیر، ضروری است. سازمان تبلیغات اسلامی باید در حوزه حضور اجتماعی بانوان پرچم‌دار باشد کند.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!