مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات شرح داد؛

نقش بانوان در جهاد تبیین

نقش بانوان در جهاد تبیین
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۲ بهمن ۱۴۰۰

سعیدی نژاد گفت: بانوان باید با دغدغه مندی برای جهاد تبیین از وقت خود هزینه کنند. بانوان نیز باید نسبت به این ظرفیت و رسالت آگاه و توانمند شوند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، عاطفه سعیدی نژاد مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در اولین روز از سومین دوره نشست ملی «کوثر هدایت سلام الله علیها»، در تشریح برنامه های پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه بانوان اظهار داشت: یکی از مهمترین اتفاقاتی که جزو اهدافسازمان قرار گرفته است، تشکیل ستاد مردمی نهضت پیشرفت بانوان است.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی به نقش مهم زنان در انقلاب اشاره کرد و افزود: زنان رهبران نهضت و در صفوف مقدم‌ جبهه انقلاب بودند، امروز نیز باید در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جایگاه بانوان را مشخص کنیم.

وی تصریح کرد: اگر زنان ما امروز نتوانسته اند جایگاه رهبری خود را پیدا کنند، به این دلیل است که در دستگاه‌های تبلیغی نتوانسته ایم این الگوی شایسته را به آن ها معرفی کنیم.

سعیدی نژاد با بیان اینکه ما در زمینه شکل دادن به جهاد تبیین مخاطب رهبر معظم انقلاب هستیم گفت: بانوان باید از وقت خود برای تحقق این رسالت هزینه کنند و با دغدغه مندی آن را دنبال کنند. ما باید زمینه را فراهم کنیم تا تبیین مردمی شکل بگیرد و زبان حکایت و لکنت زبانی افراد باز شود؛ حرف آورد، ویکی حکایت و ویکی تجربه از جمله کارهایی است که به این منظور راه اندازی شد.

مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: ظرفیت بانوان در عرصه روشنگری در جامعه پیرامون خود، بسیار ویژه و حائز اهمیت است که باید جدی گرفته شود. بانوان نیز باید نسبت به این ظرفیت و رسالت آگاه و توانمند شوند. در این خصوص سازمان تبلیغات اسلامی طرح های مفصلی را تدارک دیده است.

وی به فعالیت های بانوان در دفاع مقدس اشاره کرد وافزود: نقش خانواده در فعالیت های اجتماعی بسیار جدی است. در دوران جنگ شاهد بودیم که مادران و همسران شهدا چگونه خوش درخشیدند.

سعیدی نژاد بر مسئولیت پذیری بانوان تأکید و بیان کرد: اگر اتفاقات و فتنه‌های مختلف موجب می‌شود برخی از اطرافیان ما ریزش کنند؛ این  ناشی از کم کاری در انجام رسالت ما است. چراکه از فرصت‌های ارتباطی خود با دیگران به خوبی بهره نگرفته‌ایم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!