تقویت اراده مردم برای مبارزه تمدنی مهمترین وظیفه بنیاد هدایت است

بنیاد هدایت
0
۲۵ آبان ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام مهدی موحد، مدیر پژوهش بنیاد هدایت در دیدار مدیر، معاونان و همکاران بنیاد هدایت با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی،‌ گفت: تقویت وثیق اراده مردم برای مبارزه تمدنی و تبلور اسلام در جامعه حول محور ولی خدا از طریق ایجاد شبکه امام و امت مهم‌ترین وظیفه‌ای است که بر دوش این بنیاد گذاشته شده است.

وی در ادامه افزود: نگاه‌های مختلفی درباره مسأله امام‌محوری وجود دارد،‌ ما برای تثبیت نگاه خود، در چهار جلد کتاب مبانی،‌ سیاست‌ها،‌ رویکردها و ساختار فعالیت‌های خود را تدوین کرده‌ایم.

حجت‌السلام موحد اظهار داشت: سه جلد نخست با استفاده از نکته‌ها و تجارب تبلیغی ۴۰۰ نفر از همکاران و روسای ادارات در هم‌‌اندیشی که با آنان داشتیم،‌ جمع‌آوری،‌ دسته‌بندی و تدوین شده است.

وی خاطر نشان کرد: جلد چهارم با عنوان دانش فنی راهیاری امامت به اصل راهیاری می‌پردازد که در غرب به عنوان استارتاپ فعالیت می‌کنند،‌ این کتاب در فضای تبلیغی کشور،‌ نمونه دیگری ندارد.

حجت‌الاسلام موحد یادآور شد: برای این که طرح پخته‌تر شود، با گروه های مختلف فکری در حوزه و دانشگاه مطرح شده و پس از بررسی و بازخوردگیری به نتیجه رسیده است.

وی بیان داشت: یکی دیگر از وظایف معاونت پژوهش محافظت از مغز افزار ایده ها است. ایده‌هایی که از سوی افراد مختلف مطرح می‌شد در بعد کلان طراحی می‌شود و پس از طراحی از سوی سایر معاونت‌ها عملیاتی می‌شود.

حجت‌الاسلام موحد با اشاره به راه‌اندازی سامانه پیگیری و نظارت در پایان گفت: پیگیری و نظارت بر اجرای تمام پروژه‌ها،‌ هم در بعد خرد و هم در بعد کلان به عهده این معاونت است،‌ این مأموریت با رویکرد کم‌هزینه بودن، ساختارمندی، چالاک بودن و بر اساس ضابطه بودن؛ پیگیری می‌َشود.

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!