نقش ویژه بانوان در تمدن‌سازی اسلامی

بنیاد هدایت
0
۲۵ آبان ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، سرکار خانم سهرابی، مدیر دفتر بانوان بنیاد هدایت در دیدار مدیر، معاونان و همکاران بنیاد هدایت با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ظرفیت بانوان در جهت تمدن سازی اسلامی و جامعه بسیار بالا است و زنان می‌توانند نقش پیشتاز داشته باشند.

وی در ادامه افزود: از یک سو نسبت به مخاطب زن در جامعه ما غفلت صورت گرفته است و از سوی دیگر دشمنان در حوزه جنگ نرم از زنان با عنوان رهبران خرد اجتماعی استفاده می‌کنند تا بتوانند تحولات اجتماعی جامعه را به نفع خوشان رقم بزنند.

خانم سهرابی اظهار داشت: دفتر بانوان بنیاد هدایت با هدف نگاشت زنانه در طراحی و برنامه‌‌ریزی‌های بنیاد و ارتقاء توانمندی‌های امام جهت استفاده از ظرفیت بانوان در تمدن‌سازی جامعه اسلامی راه‌اندازی شده است.

وی ابراز داشت: در بحث نیاز سنجی و ظرفیت‌شناسی با استفاده از روش‌های مختلف امامان موفق،‌ با انگیزه و فعال؛‌ امامان با انگیزه و کم‌فعالیت و امامان بی‌انگیزه در استفاده از ظرفیت‌های حوزه بانوان شناسایی شدند.

مدیر دفتر بانوان بنیاد هدایت در پایان گفت: الگوسازی،‌ توانمند‌سازی،‌ ایجاد انگیزه و برگزاری کارگاه‌های آموزشی بخشی از فعالیت‌های این دفتر جهت ایجاد انگیزه و آشنایی با ظرفیت‌های بانوان در طرح تحول اجتماعی است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!