ترویج گفتمان امامت و امت مهمترین هدف مرکز رسانه و گفتمان‌سازی

بنیاد هدایت
0
۲۵ آبان ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام مصطفی اسماعیلی، مدیر مرکز رسانه و گفتمان سازی بنیاد هدایت، در دیدار مدیران، معاونان و همکاران بنیاد هدایت با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مرکز پرداخت و گفت: در این مرکز دو رویکرد ترویج گفتمان امامت بین حوزویان و ارائه محصولات مرکز به رسانه‌ها دنبال می‌شود.

وی در ادامه افزود: ترویج گفتمان امامت در میان حوزویان، چه حوزویانی که در قم هستند و همچنین حوزویان سایر شهرها و ترغیب آنان برای پیوستن به شبکه امامت و گسترش شبکه امامت از اهداف اصلی مرکز رسانه و گفتمان سازی است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با اشاره به این‌که سطح توقع و نوع مطالبات مردم از شبکه و امامان محلات تناسبی با نیازهای واقعی محلات،‌شهرها و روستاها ندارد، اظهار داشت: ارائه اخبار، فعالیت‌ها،‌ دستاوردها و محصولات محتوایی بنیاد هدایت در رسانه‌های عمومی و ترغیب و انگیزه سازی مردم برای بهره‌مندی از شبکه امامت و آگاه‌سازی آنان نسبت به شبکه از دیگر اهداف این مرکز است.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این اهداف نیازمند برنامه‌ریزی، تفاهم و همکاری با رسانه‌های مختلف همچون خبرگزاری‌ها به‌ویژه خبرگزاری مهر،‌ روابط عمومی، صدا و سیما و … هستیم.

مدیر مرکز رسانه و گفتمان سازی بنیاد هدایت ادامه داد: در همین راستا،‌ تفاهم و تعاملاتی با کارگروه مسجد رادیو و کارگروه مسجد سیما؛ هم از طریق سازمان تبلیغات و هم به صورت مستقل برقرار شده است.

وی ابراز داشت: ارائه بسته‌های نر‌م‌افزاری« امامت و امت» به خبرگزاری‌ها،‌ نوشتن فیلم‌نامه‌ سریال با رویکرد مسأله امامت،‌ تولید ویدئو کلیپ‌های ترویجی با گفتمان امامت ویژه شبکه‌های اجتماعی و تولید ویدئو کلیپ‌های سریالی امامت محله و مسجد طراز اسلامی که یک سریال چهارقسمتی است، بخشی از برنامه‌های این مرکز است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی ادامه داد: شبکه رسانه محله حسینی در قالب سه کانال با مأموریت ترویج و توزیع محتوای حسینی در شبکه اجتماعی ایتا فعالیت می‌کند؛‌ تاکنون ۶۰ عنوان آموزشی و محتوای تبلیغی،‌ ۱۴۵ عنوان محتوای مورد نیاز برای اجرای برنامه‌های محله حسینی منتشر شده است. همچنین ۳۰۱ عنوان محتوا در قالب نرم‌افزار اندروید محله حسینی ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه رسانه‌های بنیاد،‌ تولید کتاب‌های داستان با رویکرد روایت‌نگاری برای نوجوانان،‌ جریان‌سازی و گفتمان سازی در عرصه فضای مجازی با حضور امامان محلات،‌ بخشی از برنامه‌های مرکز رسانه و گفتمان سازی در آینده است.

 

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!