پیام تسلیت رئیس سازمان تبلیغات در پی درگذشت امام محله کارزین

بنیاد هدایت
0
۲۵ آبان ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی،‌ رییس سازمان تبلیغات اسلامی، در پی درگذشت روحانی جهادی و امام محله شهر کارزین، پیام تسلیتی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش،‌ در این پیام تسلیت آمده است:

امامِ‌محله، مرشدِ باصفا و راهبرِ بانشاط محله است. او که معتمد، امین، منبع آرامش و محل رجوع اهالیِ‌محل است؛ نماد خدمت خالصانه و متعهدانه برای همسایه‌هاست و ازجمله مهمترین رسالت‌هایش، ارتقای نگرش افراد محله برای کاهش آسیب‌های اجتماعی-فرهنگی است.

حجت‌الاسلام‌ مهدی جهانگیری، امامِ‌ خوش‌ذوق محله، همکار خوش‌اخلاق و خستگی‌ناپذیرم در شهر کارزین استان فارس که سال‌های زیادی از عمر شریفش را در سنگر مسجد برای تحقق آرمان‌های تربیتی انقلاب‌اسلامی گذراند و در عین اینکه به اهمیت اقامه‌ی صلاه واقف و مُقدِم بود، اما فقط پیش‌نماز نبود؛ متأسفانه از بین ما رفت ولی اطمینان دارم راه و سبک متعالی‌اش همیشه زنده و پویا خواهد ماند و امامِ‌محله‌ها در کنارمردم چراغِ این راه مقدّس را روشن‌تر و پرفروغ‌تر از قبل نگه خواهند داشت؛ ان‌شاءالله.

از خداوند متعال برای آن مرحوم علوّ درجات‌ و همنشینی با اهل بیت علیهم‌السلام و برای خانواده ایشان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!