نگهداری از معلولان مبتلا به کرونا از سوی طلاب و جوانان هیأتی

بنیاد هدایت
0
۱۹ آبان ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی بنیاد هدایت، به ابتکار امام محله شهرک پرواز شهرستان فسا، جمعی از طلاب و جوانان هیأتی به مدت دو هفته از معلولان مرکز نگهداری معلولین ذهنی و حرکتی حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) شهرستان فسا، نگهداری و مراقبت کردند.

بر اساس این گزارش، در پی ابتلای کادر و معلولان مرکز نگهداری معلولین ذهنی و حرکتی حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) شهرستان فسا، و لزوم قرنطینه به مدت ۱۴ روز، کادر و پرسنل این مرکز نگهداری به مرخصی فرستاده شدند.

با توجه به لزوم درمان، نگهداری و مراقبت از معلولان حاضر در این مرکز و مرخصی استعلاجی پرسنل، جمعی از طلاب و جوانان هیأتی هیأت روضۀ العباس مسجد قمر بنی‌هاشم فسا با حضور در این مرکز به نگهداری و مراقبت از آنان پرداختند.

حجت‌الاسلام مهرداد جعفری،‌ امام محله شهرک پرواز فسا با اعلام این خبر گفت: ۴ تن از طلاب حوزه علمیه جوادالائمه و ۱۰ تن از جوانان هیأت روضه‌العباس با ایثار و اخلاص به این مرکز مراجعه کرده و در نبود پرسنل مرکز به خدمت‌رسانی مشغول شدند.

وی ادامه داد: هزینه‌های مرکز در طول این مدت از سوی خیران نیک‌اندیش تأمین شده‌ است و وظیفه شست‌و‌شو، مراقبت، تغذیه، تأمین دارو و …. بر عهده نیروهای جهادی بوده است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!