به همت مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت؛

اردوی شهید نواب صفوی با هدف ثبت تجربیات امامان موفق در حال برگزاری است

اردوی شهید نواب صفوی با هدف ثبت تجربیات امامان موفق در حال برگزاری است
رضا رفیعی‌مهر
0
۱۳ بهمن ۱۴۰۰

حجت الاسلام بابانژاد گفت: اردوی تجربه محور شهید نواب صفوی با حضور ۸۰ نفر از امامان موفق و با هدف تقدیر از آن ها و ثبت تجربیات این عزیزان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حسن بابانژاد مسئول مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت، در گفت و گو با خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، از برگزاری اردوی تجربه محور شهید نواب صفوی در رامسر خبر داد.

مسئول مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت افزود: این اردو از ۸ تا ۱۶ بهمن ماه در قالب دو دوره جداگانه در حال برگزاری است. در دوره اول ۴۰ نفر از امامان موفق در عرصه صلح و سازش و مبارزه با اعتیاد حضور داشتند. در دور دوم نیز که هم اکنون در جریان است ۴۰ امام موفق عرصه فعالیت های جهادی و فعالیت های قرآن محور حضوردارند.

وی با اشاره به نامگذاری این دوره گفت: همان گونه که از نام دوره برمی آید فضای دوره فضای مباحثه و گعده است و از مجموعه های فعال در عرصه های مذکور نظیر مجمع حقوقی خاتم، جامعه قرآنی عصر، سازمان داوری بنیاد هدایت نیز برای شرکت در این دوره دعوت شد.

حجت الاسلام بابا نژاد با بیان اینکه افتتاحیه اردو با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شده است، خاطرنشان کرد: در کنار گعده ها و برنامه هایی که در اردو برای امامان برگزار گعده های تخصصی نیز برای شریکه الامام داشتیم.

مسئول مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت در تشریح اهداف اردوی شهید نواب صفوی بیان کرد: یکی از اهداف این اردو قدردانی از زحمات امامان موفق که در قالب الگوی امامت فعالیت می کنند و نیز شریکه الامام بود. هدف دیگر برگزاری این اردو بهرمندی از تجربیات این عزیزان در فضای گفت و گو بود و این تجربه ها در قالب متن و فیلم ثبت می شود.

به گفته حجت الاسلام بابانژاد برگزاری دوره های مشابهی نیز در اسفندماه در دستور کار مرکز توانمندسازی بنیاد هدایت است.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!