بازدید نایب رئیس و برخی از نمایندگان مجلس از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

بازدید نایب رئیس و برخی از نمایندگان مجلس از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز
حسین فلاح مراد
0
۱۴ بهمن ۱۴۰۰

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و برخی از نمایندگان مجلس از نمایشگاه مفهومی «مسجد جامعه پرداز» بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر و امیر حسین بانکی پور فرد نمایندگان مجلس شواری اسلامی ظهر امروز از نمایشگاه مفهومی «مسجد جامعه پرداز» که به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد مقدس راه اندازی شده است، بازدید به عمل آورند.

نیکزاد در جمع برخی از مدیران کل، معاونان ادارات تبلیغات اسلامی و راهیاران شهرستانی بنیاد هدایت ضمن تبریک دهه فجر و حلول ماه رجب، اظهار داشت: بنده از عمق جان به این کاری که سازمان آغاز کرده است اعتقاد دارم؛ تلاشی که در مسیر احیای جایگاه مسجد جامعه پرداز، تمدن ساز و مسجد تراز انقلاب اسلامی است. همواره تأسف می خورم از اینکه می بینم مسجدی تعطیل است و یا فقط در وعده‌های نماز باز می‌شود.

تقویت باور تحقق جامعه ولایی در نمایشگاه مسجد جامعه پرداز

حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در ابتدای این برنامه اظهار داشت: در این نمایشگاه تجربه‌های عجیبی و جالبی داشتیم؛ با اینکه قشر نخبگانی و بیشتر طلاب و برخی از میهمانان ویژه ما از نمایشگاه بازدید داشتند و بازدید عمومی نبود، برخی به ما می‌گفتند ما با دیدن این نمایشگاه نسبت به آینده کشور امیدوار شدیم؛ گویی تبلیغات سوء دشمنان در این زمینه بر روی این افراد نیز مؤثر بوده است.

وی افزود: نمایشگاه «مسجد جامعه پرداز» نماد عزم یک نسلی است که انقلاب و آرمان‌های آن را جدی گرفته اند و باور دارند که تحقق جامعه پردازی ولایی در بستر تمدن اسلامی شدنی است و به ارائه فناوری نرم حکمرانی محلی با محوریت مساجد می‌پردازد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!