گزارشی از برنامه‌های بانوان در روز پایانی نشست ملی «کوثر هدایت»؛

رضایت داوران از سطح کیفیت بوم‌های راهیاری بانوان

رضایت داوران از سطح کیفیت بوم‌های راهیاری بانوان
حسین فلاح مراد
0
۱۴ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، در آخرین روز از دوره سوم نشست ملی «کوثر هدایت سلام الله علیها»، این گروه که شامل راهیاران شبکه شریکه الامام ۹ استان بود، گعده تدوین بوم راهیاری در قالب ۵ حلقه‌ برگزار شد.
هر یک از این حلقه‌ها به نام یکی از بانوان شهیده نامگذاری شده بود که حلقه شهیده پور انوار به سرپرستی خانم عزت‌زمانی شامل راهیاران استان‌های همدان و بوشهر، حلقه شهیده کمایی به سرپرستی خانم‌ها خزاعی و عابدی شامل استان‌های خراسان جنوبی و مرکزی، حلقه شهیده رحیمی به سرپرستی خانم روحانی شامل راهیاران استان خوزستان، حلقه شهیده اسدی به سرپرستی خانم عارفی نسب متشکل از راهیاران استان فارس، حلقه شهیده نازقلیچی به سرپرستی خانم ناطق شامل راهیاران استان‌های کهکلویه و بویر احمد، قم و قزوین بودند که به اجرای بوم راهیاری پرداختند.

سپس بانوان به ارائه بوم‌های خود پرداختند که بوم حلقه شهیده کمایی توسط خانم الهام سادات هزاوه، بوم حلقه شهیده پور انوار توسط خانم فاطمه باباییان، بوم حلقه شهیده نازقلیچی توسط خانم اکرم منتهایی، بوم حلقه شهیده اسدی توسط خانم زینب ابراهیمی و بوم حلقه شهیده رحیمی توسط خانم معصومه توانا در حضور جمع و داوران ارائه داده شد.

در ادامه حجت الاسلام غلامی پیرامون کیفیت بوم‌های ارائه شده گفت: بوم‌های ارائه شده‌ توسط بانوان در مجموع از سطح بسیار خوبی برخوردار بود و ریشه یابی‌ها و راه حل‌ها بسیار دقیق و منظم ذکر شده بودند.

وی افزود: این دانش اگر منتقل نشود نتیجه لازم را دربر نخواهد داشت و باید بوم‌ها با همین کیفیت به میدان برسد و زمانی زحمت و رسالت شما بزرگواران کامل می‌شود که این روش و دانش را با همین دقت و جامعیت به میدان اصلی برسانید تا در محلات به کار گرفته شود.

غلامی+چشم فروش+داوری بوم+کوثر هدایت

سپس بوم‌ها توسط حجت الاسلام پشم فروش دبیر نشست ملی کوثر هدایت و حجت الاسلام غلامی قائم مقام بنیاد هدایت داوری شد و گروه شهیده پور انوار متشکل از راهیاران همدان و بوشهر به سرپرستی خانم عزت زمانی به عنوان گروه برتر توسط داوران انتخاب شد همچنین گروه شهیده نازقلیچی متشکل از راهیاران استان قم، قزوین و کهکیلویه و بویر احمد با اختلاف امتیاز اندک نسبت به گروه اول رتبه دوم را به دست آورد و از اعضای این دو گروه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
همچنین حلقه شهیده رحیمی و حلقه شهیده کمایی و حلقه شهیده اسدی نیز به ترتیب رتبه سوم تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

در بخش دیگری از مراسم‌ اختتامیه ویژه بانوان، حجت الاسلام پشم فروش مسئول برگزاری نشست ملی «کوثر هدایت سلام الله علیها»، به دغدغه رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش جمعیت اشاره و عنوان کرد: ایشان بیش از ۴۳ مرتبه به مسئله جمعیت تأکید داشته‌اند و توجه به این مسئله همواره از مطالبات جدی ایشان از تمامی ارکان حاکمیت بوده است.
حجت الاسلام پشم فروش در این راستا افزود: تکریم و تشویق مادرانی که به این مطالبه رهبری لبیک گفتند، یکی از وظایف اصلی ما محسوب می‌شود.

گفتنی است، در پایان مراسم از تعدادی از مادران دارای بیش از ۴ فرزند توسط حجت الاسلام غلامی، حجت الاسلام پشم فروش، خانم زادقاسمی و خانم عزت زمانی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!