حجت الاسلام عزت زمانی:

مساجد باید به جایگاه خود به عنوان پایگاه اصلی دین بازگردند

مساجد باید به جایگاه خود به عنوان پایگاه اصلی دین بازگردند
حسین فلاح مراد
0
۱۴ بهمن ۱۴۰۰

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر ارتقای جایگاه مساجد گفت: مساجد باید به جایگاه خود به عنوان پایگاه اصلی دین بازگردند.

به گزارش خبرنگار مرکز رسانه بنیاد هدایت، حجت الاسلام رضا عزت‌زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در اختتامیه سومین دوره نشست ملی «کوثر هدایت سلام الله علیها» ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه و قدردانی از دست اندر کاران بنیاد هدایت به دلیل برگزاری این نشست گفت: خدمت به شما بزرگواران باعث افتخار و سبب سرافرازی و مایه مباهات ما در درگاه احدیت است.
وی با بیان اینکه تمامی دارایی ما از محبت اهل بیت(س) و بواسطه هجرت عظیم این امام رئوف به این مرز و بوم است، افزود: هجرت خانواده و فرزندان این امام نیز موجب شده تا در گوشه و کنار کشور زیارتگاه‌هایی شکل گیرد و نعمت و توفیق زیارت اهل بیت در این دیار برایمان فراهم شود.
حجت الاسلام عزت زمانی همچنین خاطرنشان کرد: در زمان مبارکی به محضر علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شده‌اید و رزق زیارت این امام نصیبتان شده و تمام افتخار این جمع این است که برای زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج) گرد یکدیگر جمع شده‌اند.
وی با اشاره به شعار «بأبی انت و امی و اهلی و مالی» اضافه‌ کرد: همه دارایی ما فدایی مسیری است که انتخاب کردیم و امروز شما بزرگواران با تمام دارایی و سرمایه خود آمده‌اید تا در کنار خانواده خود مسیر حقی را طی نمایید.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همچنین اظهار داشت: امید ما این است این جمع به یک شجره طوبی تبدیل شود که اگر قرار است زمینه سازی ظهور و اتصال به حضرت ولیعصر (عج) محقق شود، ان شاالله به دست این شجره طیبه، مقدمات آن فراهم گردد.
حجت الاسلام عزت‌زمانی با تأکید بر حفظ جایگاه مساجد و تلاش برای ارتقای این جایگاه بیان داشت: این جمع برای بازگرداندن مسجد به جایگاه اصلی خود به عنوان پایگاه اصلی دین و حکمرانی دینی گرد یکدیگر جمع شده است و مشقت‌های این مسیر را به جان خریده است تا این هدف مقدس محقق شود.
وی اضافه کرد: این ارتباط و پیوستگی ما می‌تواند پایه گذار اجتماع قلوب و پیوند دل‌های ما در این هدف مقدس، برای تحقق ولایت عظمی حضرت ولیعصر (عج) باشد.
حجت الاسلام عزت‌زمانی خطاب به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) عنوان کرد: در دوره‌ای که دشمن تمام حربه‌های خود را برای زمین زدن جبهه حق به کار گرفته است، در محضر شما عهد می‌بندیم که با تمامی دارایی خود و آبرویی که به لطف اهل بیت(س) و به‌واسطه لباس روحانیتی که بر تن ما می‌باشد، کسب نموده‌ایم در این مسیر گام برداریم‌.
وی ادامه داد: امروز که دنیا برای به هم ریختن اسلام بسیج شده است، با تلاش‌های مجدانه، زیر سایه عنایت این امام رئوف می‌توان در این جبهه موفق عمل کرد و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی نمود.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خطاب به همسران روحانیون نیز بیان کرد: شما مجاهدانه در پرده عفت و حیا در این محفل حضور دارید، همراهی و همدلی با امام و ایجاد شبکه عظیم خواهران برای استحکام و پیوستگی بین بانوان ظرفیت ویژه‌ای است که باید بیش از پیش به آن توجه نمود.

در دیگر رسانه‌ها ببینید:

خبرگزاری شبستان

نظر خود را ثبت کنید

لینک کپی شد!